Onderwerp: parelketting mold
Ik ga voor het eerst een mold gebruiken om een mooie parelketting te krijgen voor de afwerking van de randjes.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Alvast bedankt voor alle tips!
groetjes Ilse
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » parelketting mold
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga voor het eerst een mold gebruiken om een mooie parelketting te krijgen voor de afwerking van de randjes.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Alvast bedankt voor alle tips!
groetjes Ilse
Het ligt er een beetje aan welke je hebt maar heb je de blauwe mold dan doe ik het zo!
eerst een rolletje maken en die in de mold leggen, met je vinger over de mold om de resterende fondant eraf te halen en dan leg ik hem even in de vriezer en dan kan je ze er zo uitdrukken/halen!
Succes!
ja ik heb de blauwe hahaha
super bedankt!! ga het gelijk proberen!!!
moet ik de mold niet eerst insmeren met crisco of iets?
kan je doen, maar doe ik eigenlijk nooit! net wat je gewend bent en of het lukt!
nou hij ligt in de vriezer....ben benieuwd!!!
En? Is het al gelukt?
hahaha ik vergeet ze er nu nog uit te halen hahaha ga ze gelijk ff halen en dan laat ik het je weer weten hahaha
ze zijn prachtig alleen braken in kleinere stukjes, maar dit is waarschijnlijk mijn eigen schuld. had ik ze niet zo lang in de vriezer moeten leggen hahaha
hihihi, ze hoeven er maar een paar minuutjes of minder in! De volgende keer gaat het weer beter!
ja dat denk ik ook...al vind ik ze nu al prachtig hahaha wel een dure uitgave, maar ik denk dat het wel een goede uitgave is qua finishing touch
Als het lekker lukt zul je merken dat je er veel plezier van zult hebben en dan ben je de dure uitgave zo weer vergeten
Ik gebruik wel altijd heel klein beetje crisco en leg hem niet in de vriezer. Ze komen er altijd wel mooi uit.
Ik gebruik wel altijd heel klein beetje crisco en leg hem niet in de vriezer. Ze komen er altijd wel mooi uit.
Ik heb hem vorige week voor het eerst gebruikt en ook op deze manier..werkt prima!
Ben het met Anne en Sabine eens, met een beetje crisco en zonder vriezer gaat het uitstekend, Marsepein/fondant blijft wat soepeler. Maar wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet.
Succes Janine
Ik gebruik hem zonder crisco, maar leg hem even in de koelkast.
Zo bevriest het niet, maar wordt het wel iets harder!
Ben er super blij mee!!!
ik zal morgen foto's maken van mijn 3e stapeltaartje met meptaartje...al zeg ik het zelf die parelketting is echt een goede aankoop geweest en ik heb mezelf met deze taart overtroffen hahaha.
Ik ben er nu al super blij mee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » parelketting mold