1

Onderwerp: afrika uitstekers.. zelf maken?

Ik lees nu een paar weken mee op het forum en ben enthousiast aan het bakken geslagen (heb de komende weken nog een paar taarten op de planning staan, ik zal binnenkort wat foto's plaatsen).

Nu wil ik volgende week een serie petit fours of cupcakes maken om uit te delen bij mijn afscheid van oa vereniging en collega's, ik ga namelijk 10 weken naar Afrika.

Ik heb bedacht dat ik er een plaatje van het Afrikaanse continent op wil, van een paar centimeter hoog.. Eerste plan was om het een voor een uit te snijden, maar goed, 50x wordt een fijn klusje :S

Iemand enig idee of er uitstekers in de vorm van het continent te krijgen zijn, of hoe ik zelf uitstekers kan maken??

Bedankt!

2

Re: afrika uitstekers.. zelf maken?

Bestaat, maar helaas wel in Amerika....
http://www.coppergifts.com/ProductCart/ … oduct=2119
Wat je zou kunnen doen is een toepasselijk plaatje laten printen op een icing sheet en die erin zetten?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Je kan van een randje ijzer zelf een vormpje maken

4 Laatst bewerkt door Annelies (14-01-2010 22:58)

Ik heb kortgeleden een grote uitsteker kapot geknipt om daar een klein vormpje van te kunnen maken. 't Is behelpen, maar het gaat wel.

Hoop dat je er iets aan hebt. ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

5

Als je nou zelf eens een mal (dus geen uitsteker) maakt.......
Dat kan gewoon met rolfondant en een heleboel tylose.
Er is hier wel eens een topic over geweest.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

6

Thanks dames, ik denk dat ik die mal ga proberen.. Het resultaat volgt (hopelijk binnenkort) in de cc-parade..

Bedankt!