1

Onderwerp: vraag over cupcake boeket!

Die mooie toeven of rozen er op...zijn die van gekleurde botercreme?

En zo ja, doen jullie daar nog een extra smaakje door?? Of alleen een kleurtje??

En...blijft die botercreme dan wel mooi? Gaat het toch niet zacht worden op kamertemp??  Gebruiken jullie de mix van de webshop?
of gewoon boter/poedersuiker?

Of moet er nog iets extra;s door??

Erika

2

Re: vraag over cupcake boeket!

Het cupcake boeket die ik afgelopen weekend heb gemaakt zijn gespoten met botercreme, en zelf doe ik doe er een beetje vanile aroma door.  Ik gebruikte 125 gr boter en 250 gr poedersuiker, 2 eetlepels melk en een beetje aroma. Ik weet dat citroenaroma ook erg lekker is door botercreme. Buiten de koelkast heb ik ze goed kunnen bewaren, maar s'nachts heb ik ze voor de zekerheid in de koelkast geplaatst. Geen problemen gehad met het eraf glijden van de botercreme oid, ze bleven goed in vorm. Wel vond ik de botercreme een beetje suikerig, daar moet ik nog iets op vinden.

Groetjes Angelique

3

Ik heb gekleurde botercreme gebruikt volgens het recept wat inmiddels hier bij de recepten op het forum staat. Daar zit al vanille essence in, maar andere smaken zijn natuurlijk ook mogelijk. Ik heb mijn boeket gewoon buiten de koelkast bewaard en dat ging prima. Het wordt niet zacht juist iets steviger.
Succes.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

Bedankt voor de tips...ben alleen toch eigenwijs geweest en heb paste to cover cake gebruikt met uitstekers.
Resultaat staat inmiddels op de show of