Onderwerp: Ook even voorstellen :)
Hoihoi,
ook ik stel me dan nog maar even voor: ben Marijke, getrouwd en moeder van een dochter van 13 mnd. Toen zij 9 mnd was, kwamen we er achter dat ze een koemelkallergie heeft, en vor haar verjaardag moest ik dus op zoek naar een alternatief qua taart, want in de winkel hoef je om koemelkvrij (en toen ook nog ei- en sojavrij) niet te komen...
Gelukkig bleek een nichtje een bedrijfje te zijn gestart in marsepeintaarten maken, had zij ook een kindje met koemelkallergie en dus ervaring met een dieet-taart en hadden we een prachtige taart voor Thirza's verjaardag. Alleen, toen ik de taart zag, dacht ik gelijk, (met mijn creatieve vingers): dat kan ik ook!
Ben dus laatst eens aan het uitproberen geslagen en dat ging hardstikke lekker. Kan ik eindelijk weer taartjes eten, (gezien het feit dat ik nog borstvoeding geef, ben ik dus zelf ook op dieet).
En ben helemaal enthousiast aan het worden Sinds Thirza's geboorte heb ik eigenlijk geen tijd meer gehad voor mijn eigenlijke hobby; schilderen (heb je toch daglicht voor nodig en ben je gauw een middag zoet. En zie met zo'n kleintje maar eens een hele middag voor jezelf te hebben als je ook nog werkt).
Maar dat taartenbakken gaat veel beter tussen de bedrijven door en kan ook als Thirza lekker aan het spelen is, dus tada: een nieuw hobby is geboren