1

Onderwerp: Ook ik ben nieuw

Hallo allemaal
Na al een hele tijd meegelezen te hebben en naar alle mooie foto's te hebben gekeken, toch maar aangemeld voor het forum. Want jemig wat staan hier mooie taarten bij zeg!
Ik heb in november een workshop gevolgd, en sindsdien zelf een kersttaart gemaakt, een verjaardagstaart voor mijn dochter, en een cake. Moet zeggen dat ik ze zelf wel mooi gelukt vond, maar als ik ze vergelijk met de taarten hier stelt het nog niet veel voor. :)
Ik woon in Almere, ben nog ene paar dagen 28 en heb een dochter die over een week 1 jaar wordt. Haar taart heb ik dus vast gemaakt en ingevroren.
Ik blijf lekker rondneuzen hier, en nu kan ik ook af en toe eens reageren. Wie weet plaats ik binnenkort wel een foto van mijn taarten tot nu toe...jaikes.
Groetjes Linda

2

Re: Ook ik ben nieuw

Welkom Linda,
Gezellig dat je je hebt aangemeld en we zijn benieuwd naar je creaties!!
Veel plezier :)

3

Hallo Linda, Welkom op het forum. Je moet je taarten echt gewoon posten hoor. Denk je dat al die mooie taarten hier meteen vanaf de eerste zo eruit zien?? Vaak heb je zelf over je eigen creacties vragen hoe ik anders of beter kon en dan is dit de ideale plek. Je krijgt hier altijd leuk commentaar en dat motiveerd je weer voor de volgende. In ieder geval heel veel succes!

4

Welkom op dit leuke forum!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl