Onderwerp: Michael Jackson, een voetbalstapel en strikken
Met dank aan Riet voor de printjes.
Ge
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Michael Jackson, een voetbalstapel en strikken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met dank aan Riet voor de printjes.
Ge
Wauw!
Super zeg, het lijken mij zulke lastige thema's maar je hebt het echt super uitgevoerd!
Prachtige serie taarten!
elke keer kijk ik vol bewondering naar je taarten. ze zijn erg mooi gemaakt! gewoon te gek.
wow, wow, wow prachtige taarten zeg.
Mijn jongste is helemaal gek van M.J. en voor de verjaardag heeft ze die al besproken. Ga vast gebruik maken van jouw idee
Ze zijn helemaal te gek geworden Jolan, zelfs Richards taarten . Helemaal toppie zo, die voetbalclubs in deze uitvoering, en MJ, is zo toch heel wat mooier dan Jan zijn idee (wat dus ook niet origineel was)
Wat een geweldige taarten!!
Stuk voor stuk prachtige taarten!!
MOOIE taarten en wat een mooie strikken!!
Zag dat tussen zijn voeten het net lijkt of daar ook nog een sterretje zit zo met die weerschijn van het plastic. Of is dat ook nog zo bedoelt?
Dat is inderdaad maf!!!! Had het helemaal niet gezien, maar op de foto komt het toevallig zo uit!
Mooie taarten,mj taart is cool!
Leuk zijn ze, vooral die MJ taart, al kan ik me voorstellen dat je hem te druk vindt. Geweldig leuk randje, met die ruiten en sterretjes, en leuke kleuren ook!
super parade weer..........................complimenten
je hebt het echt goed bedacht met deze uitvoeringen....schitterend!!!! jongens taarten zijn wat lastiger...
Wat een geweldige taart en wat leuk dat je je door mij hebt laten inspireren, vind m super!
Gave taarten zeg vooral die van MJ..
De MJ taart is misschien wel druk, maar op zich klopt tie wel helemaal! Hetzelfde vind ik eigenlijk van de voetbaltaart. Druk, maar verantwoord druk zeg maar. En je traktatie taarten zijn natuurlijk ook weer helemaal goed. Niet te veel poespas, maar wel een mooi visitekaartje
Super zeg. Leuk met die hoed. Maar ook de voetbaltaart is gaaf. Die voetbalschoen helemaal leuk!
Jee, wat een gave taarten jolan, die MJ is helemaal geweldig, en de voetbalcombi (wie is er nou voor 3 clubs tegelijk?) klopt ook gewoon
super super zulk mooi resultaat heel mooi gemaakt
goshie, wat een werk heb je eraan gehad! maar ze zijn prachtig, ik vind die van MJ geweldig, helemaal goed zo met dat hoedje en die handschoen!
oh jeejjj, ik loop helemaal 8er de feiten aan. 'k had je strakjes al gemailt omdat ik ze had ontdekt in je album maar je hebt ze ook al gepost! Vind ze helemaal te gek gaaf joepie en snap eigenlijk niet je opmerking...'1 en ander anders had gedaan'..... Supertaarten! Een schitterende kickoff van 2010 ook voor jou! Dat beloofd wat!
Mooie taarten!
wat een geweldig mooie taarten
Ik heb een vraagje
Die taart voor je man
welke stencil heb je gebruikt? of was het een uitsteker
ik vind m ergggg mooi gelukt groetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Michael Jackson, een voetbalstapel en strikken