Onderwerp: een nieuwe taart waar ik verliefd op ben...
na aanleiding van mijn stapeltaart (met strik) kreeg ik een nieuwe opdracht van
een andere collega die de lovende woorden van de ander over mij had gehoord
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een nieuwe taart waar ik verliefd op ben...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
na aanleiding van mijn stapeltaart (met strik) kreeg ik een nieuwe opdracht van
een andere collega die de lovende woorden van de ander over mij had gehoord
Helemaal top! 
mooi hoor
Helemaal leuk!
Schitterend!
mooi hoor!
... wat een complimentjes!
ik vind het vooral grappig te zien dat iedere taart beter wordt, maar dat het vanaf een bepaald moment echt netjes is iedere keer 
Zie je nou wel dat die strik lukt!!
& 
vorige keer ook gelukt
ik had nu alleen iets minder tijd dus dat was wel de uitdaging, maar de oven heeft me goed geholpen! vorige was iets netter, maar geen hond die dat ziet behalve ik hahaha 
Heel mooi! Hoe heb je die krullen gemaakt?
heeeeeeeel erg schattig en die strik maakt hem echt af!
Wat een schattig taartje!!!
de krullen heb ik uit de mjamtaart gepikt van de carnavalstaart van felicitaartje... eerst strookjes maken, even laten drogen, dan om een pen/potlood/stokje krullen en even laten drogen. niet hard aanduwen, dan kun je ze erna zo eraf halen! ik kwam er wel achter dat je strookjes niet te dik moeten zijn, omdat dan de krul minder mooi wordt. dus de volgende keer ga ik iets dunnere reepjes snijden..
Heel mooi!
Ik heb ook na mijn eerste taart de sugargun gekocht en nu de parelrand besteld!
Ach ik rook niet, drink niet en ik hoop er nog heel veel plezier van te hebben.
Vooral met de randjes aan je strikken zal de sugargun goed van pas komen!
Groetjes Sonja
Helemaal leuk!
ik weet het, maar er was nog zoveel meer wat ik graag wilde hebben! misschien is er volgende week op dce een mooie aanbieding van het e.e.a., zou me goed uitkomen 
is altijd mooi, rood met witte stippen!!
mooi taartje. de parelmold is wel duur maar ook erg leuk en als je even wilt wachten met de sugargun (al de tiende keer dat ik dit in een topic zet denk ik) spuitje van de apotheek werkt ook. beetje vet er en gaan met die banaan 
Lief taartje!!
Harstikke leuk!
Wat een leuke en lieve taart, ik kan me voorstellen dat je collega hier blij mee was! en ik snap helemaal wat je bedoelt met hopen op leuke aanbiedingen op de DCE, mijn verlanglijstje word echt met de dag langer 
Een schatje! Strik ziet er goed uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een nieuwe taart waar ik verliefd op ben...