1

Onderwerp: uit de kast komen...

hallo!

Na weken achter de schermen te hebben meegekeken, genoten en inspiratie te hebben opgedaan, moest het er toch maar van komen...ik ben vanaf heden officieel lid van de taartofielen-club! Poeh, dat lucht op zeg deze 'coming out' ;) .
De volgende stap voor mij zal het showen van een taart worden, maar ik krijg al klamme handjes bij het idee.
Anyhow. Ik ben Jill en sinds een aantal maanden dus helemaal verslaafd aan het decoreren. alhoewel ik al wel veel langer een "Taart" ben, ging het voor mij voornamelijk om de smaak. Maar ja het oog wil ook wat en bevordert het eten zo heb ik gemerkt. En most of all, het is echt cool om te cre

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

2

Re: uit de kast komen...

welkom dan maar :Y

3

Welkom op ons forum!
En wel showen h

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Nice Intro ;)
Welkom en raak verslaafd.....

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

5

Hoi! Welkom en ik ben benieuwd naar je taarten!!!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

6

Welkom op dit leuke forum :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Welkom op het forum en ontzettend veel taartplezier! :D

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

8

Welkom Jill! Grappige naam UmFuFu, waar komt dat vandaan?
Wat taarten betreft: gewoon showen, daar hoef je echt geen klamme handjes voor te krijgen hoor! We zijn hier allemaal baksters onder elkaar en zijn over het algemeen best aardig hoor, haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

9

thanks voor al die harten die onder mijn riem worden gestoken! Ik zal zeker snel de taarten/cupcakes showen!
De naam Umfufu komt van een legendarische stand-up show ('Delirious') van Eddie Murphy uit '83. umfufu is daar een afrikaanse inboorling. Eigenlijk moet je het gezien hebben, anders denk je ook wat een kansloos verhaal... De show is zeker een aanrader als je door het vloeken heen kan kijken (is namelijk veel, en soms irritant).

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.