1

Onderwerp: nieuweling nummer hoeveel????hihi

He,

Ook ik wil me even voorstellen op het forum...
Mijn naam is Ingrid en ik ben net 26,heb een dochter van 9
en een zoontje van 2,5...

Als werk ben ik oppasmams van hele lieve kinderen,1 jongetje en
6 meiden in de leeftijd 0,6 en 9 jr erg gezellig...

Zit nu op m'n bestelling vd webshop te wachten want wil zooooo graag beginnen,
misschien morgen nog dan!!!Stille hoop......

Maar ondertussen me nog even verlekkeren van al het
moois dat jullie maken en alle fijne en goede tips!!!!!

Liefs Ingrid

2

Re: nieuweling nummer hoeveel????hihi

Welkom op het forum!

Als je via GLS hebt laten verzenden dan heb je een tracking number en daar kan je dan weer zien wanneer het geleverd gaat worden ongeveer.
Volgens mij bezorgt GLS niet op zaterdag :(

Maar als je het met TNT hebt laten verzenden, dan is er hoopg :)

Succes in ieder geval met je taartje en wel laten zien hoor.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

He bedankt inderdaad via TNT dus er is hoop ja hahaha,want wil even kijken hoe dat wil(bakken enz) want volgende week feestje van mn dochter en dan willen we taarten gaan versieren,ben erreg benieuwd hoe het gaat.......Wil de taartjes dan alvast''startklaar'' hebben dus marsapein er al overheen ''getrokken''.....

4

Ik heb onlangs een feestje georganiseerd voor meiden en jongens ongeveer 9 jaar.
Ik heb toen boltaartjes gedaan. Ik had ze zelf al voorgesneden. De kids mochten ze vullen, afsmeren en bekleden. Dat konden ze al hartstikke goed! Je kan even hier kijken. Daar heb ik foto's staan van wat ze gemaakt hadden.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Wat super gaaf zeg!!!!Echt heeel erg leuk,maar ik ga mezelf direct in het diepe gooien door deze week even een ''probeersel met de bescuitmix te proberen en alles gewoon voor de eerste keer te doen en dan hopen dat het me gaat lukken next zaterdag....Heb vanavond al even marsapein voorgekleurd met Wilton kleurtjes en krijg morgen als goed is nog wel meer binnen en beetke figuurtjes ''gekleid''ging redelijk goed al zeg ik het zelf hahaha...Weet jij misschien hoeveel marsepein je hebt gebruikt ik heb 10 kids in totaal....Weer bedankt..

Groetjes