Onderwerp: Mijn eerste bestelling: bedrijfskoekjes
Ik heb mijn eerste bestelling binnen
(tot nu toe alles altijd weggegeven). Oke, van mijn ouders, maar elk excuus om te kunnen fr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste bestelling: bedrijfskoekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb mijn eerste bestelling binnen
(tot nu toe alles altijd weggegeven). Oke, van mijn ouders, maar elk excuus om te kunnen fr
Leuk geworden zeg! Mag ik vragen welk koekdeegrecept je hebt gebruikt? Ze zijn nog zo mooi in de vorm, die van mij lopen altijd uit!
ze zijn allemaal erg mooi geworden, geen wonder dat je moeder meteen weer nieuwe besteld heeft!
Erg mooie koekjes!!
erg mooie koekjes 2010 loop ook erg mooi door (sterretje) 
Leuk idee voor aankomende kerst!!
Alweer een reactie uit Apeldoorn 
Superleuke koekjes, mooi gemaakt!
Ook ik ben benieuwd naar je recept!
Prachtig! Inderdaad dat je koekjes niet gegroeid zijn, heel mooi strak. Ook erg leuk dat de sterren over de hele 2010 doorlopen.
Vind je mini-hulstblaadje ook erg schattig ( of is het een megagroot koekje?)
Heel mooi!
Super leuk!!!!
Wat een mooie koekjes, zien er super uit!
leuke koekjes!!!
Bedankt voor de complimenten!
Ik heb het recept van deze site gebruikt: http://peuterkleuter.jongegezinnen.nl/w … oekjes.htm
Het recept bevat wel baksoda, dus ze komen wel behoorlijk omhoog (maar lopen niet uit
). De bovenkant van de koekjes is dus niet recht, maar ze zijn erg lekker en heel bros.
heel mooi gemaakt! erg strak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste bestelling: bedrijfskoekjes