1

Onderwerp: Berg met skiwedstrijd

Beetje vaag omschreven maar deze taart heb ik gemaakt voor mijn nichtje die 12 werd. Zij skiet op heel erg hoog niveau en verblijft ook heel wat weken per jaar in de sneeuw. De bedoeling was ook een poppetje te boetseren maar dat is me niet gelukt dus vandaar een beetje kale versie. Volgende maand is het NK dus als ze misschien weer een podiumplaats behaald heeft, kan ik het nog een keer proberen.

Het is een stapel van 20, 15 en een blanda bolletje. Wat een lap om uit te rollen, maar dit is het resultaat.

http://i85.photobucket.com/albums/k58/anjahuizinga/taarten/DSC00511.jpg

Tips zijn welkom enne bedankt voor het kijken!

2

Re: Berg met skiwedstrijd

Leuke taart!

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

3

Leuk taart hoor!! Wel een grote lap natuurlijk maar daarna wel makkelijk draperen denk ik?

Groetjes Willy

Dat is inderdaad , een behoorlijke lap, ik vind het ook een erg leuke taart, je nichtje was er vast heel erg blij mee!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

5

vengerovje schreef:

Leuk taart hoor!! Wel een grote lap natuurlijk maar daarna wel makkelijk draperen denk ik?

Ja dat draperen ging wel makkelijk maar dan nog de plooien een beetje leuk neerleggen. Veel leermomenten gehad met deze taart!!!

Hij is echt mooi geworden je taart. Je kan zien dat het zeker een behoorlijke lap is geweest om uit te rollen.

7

Wat een leukerd!