1

Onderwerp: Feesttaart

Dit is mijn derde taart/vandaag gemaakt. Ik hoop dat het me lukt om de foto erin te krijgen want ik wist de 1e keer niet hoe dat moest, maar na een tip van een lieve medeforumster haha hoop ik dat het nu wel lukt.

Mijn buurvrouw is morgen jarig - gelukkig -  haha had ik weer een aanleiding om een taart te maken!!!!!!
Ze zeggen dat het verslavend is en ik geloof het meteen.

Zelf ben ik apetrots omdat het pas mijn derde taart is en ik zelf al zoveel vooruitgang zie, dat zullen jullie ongetwijfeld allemaal hetzelfde hebben als ik.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UODGMSDT.jpg

2

Re: Feesttaart

zo een buuf als jij willen we allemaal wel, mooi taartje hoor !

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

3

JAA! Heeeel herkenbaar! :)
Ook hier een beginner.... en ook hier een nieuwe verslaafde!!
Mooie taart hoor! Mooie roosjes ook: leuk!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Erg he! Ik ben helaas mijn baan kwijt geraakt en ben deze maand thuis, maar ja, misschien niet zomaar denk ik dan, kan mooi oefenen, zit alweer te bedenken wie er binnenkort jarig is :) ik heb tegen iedereen gezegd, dit jaar krijgt iedereen een taart voor zijn verjaardag :)
In maart ben ik jarig en dan weet ik ook al wat ik allemaal zou willen krijgen, ALS ik het niet allang zelf allemaal gekocht heb in de taartwinkel :)

wat een mooie taart, je buurvrouw is er vast erg blij mee!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

Nou, hij is echt prachtig! is dat echt jouw 3e taartje?? heel knap gedaan

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Ja het is echt mijn derde taartje, de 1e was tijdens de workshop 19 december, iedereen ging kersttaarten maken, maar mijn zoontje was de 15e jarig en we vierden het de 20e dus ik dacht ik maak een spidermantaart en met oud en  nieuw kreeg ik de kriebels, maar dat was echt zonder geduld en snel snel en dat zie ik ook en was ook niet naar mijn zin en deze heb ik echt met zin, geduld en liefde gemaakt en ik ben er trots op. Ik wou dat ik hier jaren eerder mee was begonnen en er mijn werk van had kunnen maken, want wat is niet leuker dan werken en geld verdienen in iets wat je graag doet, eigenlijk heb ik altijd alleen maar gewerkt voor het geld. Nou ja wie weet wat de toekomst nog brengt................

8

Mooie taart en dat voor een derde taartje!!

Groetjes Willy

dank jullie wel! Leuk om te horen vooral van niet-leken :) de buurvrouw vond hem mooi en familie en vriendinnen, pffff gelukkig was ie nog goed gelukt ook, want ja, dat is ook de vraag hoe ziet ie er van binnen uit en hoe smaakt ie, maar gelukkig ook dat is prima gelukt en viel goed in de smaak. Heb mijn eerste "opdracht" gekregen van een andere buurvrouw om een welkom thuis taart te maken voor haar zoon! LEUK!!!!!!!!!!!!!!!! Heb er zin in :) je kan overal wel een taart voor maken :)

10

Mooie hoge strik, je hebt talent!!!

Groetjes en succes met 'taarten'! Kim

11

mamakim schreef:

Mooie hoge strik, je hebt talent!!!

dank je! Moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik hem gisteren gemaakt had en de watten erin had gelaten, in de ijskast gezet en vandaag toen ik de watter eruit wilde halen zaten er binnen in de strik allemaal pluisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja, daar leer ik weer van ;)