1

Onderwerp: Vraag over botercreme

Hoi,

Ik maak altijd botercreme van een pakje boter , nu heb ik het Wilton Year book 2007 en zie er leuke cupcakejes in maar bij alles wordt er een botercreme op gedaan.
Maar nu vraag ik me af kan je je cakejes ook bespuiten met de botercreme van een pakje boter ? En er een leuk kleurtje door gooien ? Of zal dat vies smaken ( want het is toch puur boter ) of moet je de mix van de webshop bestellen ?

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Vraag over botercreme

Bij de recepten staat een recept voor botercreme gepost door mij. Dan heb je niet de mix van de webshop nodig en het is toch echt erg lekker. Ík gebruik altijd zo'n pakje blue band. Pure boter lijkt me niet echt lekker.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

Re: Vraag over botercreme

Wat je zelf lekker vind natuurlijk....maar alleen boter zou ik niet doen.

De mix van de webshop met roomboter is echt heerlijk en als je op een kupcake botercreme spuit dan is dat verhoudingsgewijs vaak best veel dus dan moet je er wel zeker van zijn dat het lekker is.

4

Re: Vraag over botercreme

Bij ons komt er geen margarine in huis! Alleen echte boter. Ik gebruik altijd de mix van de webshop omdat wij die zooooo lekker vinden. Maar dan wel gemaakt van 100% roomboter.

Kleuren gaat overigens prima.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Re: Vraag over botercreme

Ik maak mijn botercreme altijd met de helft boter en de helft margarine,smaakt heerlijk!!
Groetjes Darlene

6

Re: Vraag over botercreme

ook ik maak de botercreme met 100gr boter en 100gr margarine, smaakt lekker! Ik heb ook de mix van de webshop deze vind ik ook erg lekker, maar toen ik die gebruikte onder marsepein ging de marsepein na een dag toch iets smelten..Voor cupcakes zou ik hem dan wel weer gebruiken, of voor tussen de taart ipv onder de marsepein.

gr ciska

7

Re: Vraag over botercreme

Ik gebruik ook 100 gr margarine en roomboter (van het recept van de site) en doe daar een paar druppels amandelsmaak bij (geloof van baukje). dat is HEEEEEEEEEERLIJK