Onderwerp: [HOW TO] Bustier, dus ook een beetje 18+
lieve dames, ik ging vandaag aan de slag voor een bustier taart. ik dacht gelijk aan deze rubriek om maar wat foto's te maken van de opbouw.....
helaas redde ik het net niet met de fondant die ik al had en zit ik nog te wachten op een bestelling dus ik moest toch een verpakking openen die ik nog retour moest zenden. en ik maar ook jullie kunnen straks gelijk zien waarom..... dit is overigens poging 4 om deze taart te bekleden op de foto's, de rest was nog erger en op cruciale punten gescheurd, die moest dus wel over....:O.
hij is dus niet helemaal geworden zoals ik in mijn hoofd had, maar ik denk dat hij nog wel okee is en dat jullie nog wel begrijpen hoe het eigenlijk bedoeld was
dus deze taart is met veel liefde maar ook veel gevloek gemaakt. is was zo afwezig en gebrand op het aankleden en gelijk de lelijke stukken wegwerken dat ik van de aankleding vergeten ben foto's te maken helaas. maar ik hoop dat jullie deze how to toch kunnen waarderen.
de vulling is overigens op verzoek chocopasta met bananencreme en vlokken.
de taart en de blanda 12 cm bolletjes gevuld en afgesmeerd
en dan komt hier poging 4 met bekleden, je ziet de scheuren en de noodgedwongen vouwen, het was echt een drama.... dit heb ik normaal gesproken echt nooit (sj*tfondant) maar op deze plekken kon ik het nog wel verbergen. is maar goed dat deze dame kleding aan krijgt....
het eindresultaat mag er gelukkig nog wezen in ieder geval.
de man die hem ontving was er helemaal stil van in ieder geval.
komt het eindresultaat