1

Onderwerp: fondant smelten

hallo,
een vraagje, ik wil eens die pops gaan maken, en ik zie veel erg mooie voorbeelden voorbij komen, in allerlei kleuren. nu is mijn vraag: kun je fondant smelten om de pops in te dippen? Ik heb fondant, t starterspakket van t merk regal i.e )sorry mijn letter ab.. doet het niet..beetje jammer
dankje wel

2

Re: fondant smelten

Ik heb ook een keer fondant gesmolten om cakelolly`s te maken, maar het bleef een rare, dikkere brij. Heb wat water toegevoegd om het wat vloeibaarder te krijgen, maar toen wilde het niet op de lolly blijven zitten.
Tegenwoordig gebruik ik voor de lolly`s alleen maar chocolade en dit werkt perfect.
In de webshop hebben ze volgens mij wel fondantglazuur, misschien dat dat wel werkt.
Succes!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Re: fondant smelten

Het mooiste wordt het volgens mij met chocola of candymelts.. Had je de site van bakerella al gezien? (bakerella.com) Daar staan hele mooie voorbeelden op en veel tips :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!