Onderwerp: Micky mouse
Wie weet waar ik plastic micky mouse poppetje kan kopen, zoals op de foto? Het moet vooral klein (3-6 cm)en heel goedkoop zijn!
Bedankt voor het meedenken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Micky mouse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet waar ik plastic micky mouse poppetje kan kopen, zoals op de foto? Het moet vooral klein (3-6 cm)en heel goedkoop zijn!
Bedankt voor het meedenken!
ik weet dat ze bij de jumbo poppetjes verkopen k van mickey mouse dora ed voor 5,95 geloof ik.
maar of deze erbij zit? dat weet ik niet maar je kan het proberen!
ik weet dat ze bij de jumbo poppetjes verkopen k van mickey mouse dora ed voor 5,95 geloof ik.
maar of deze erbij zit? dat weet ik niet maar je kan het proberen!
bedankt in ieder geval...
Bij vlaaienwinkels verkopen ze toch zoiets? Om de vlaai 'op te leuken'. Ik zie wel eens een rek met vanalles eraan hangen. Verschillende thema's en poppetjes
volgens mij verkoopt de Hanos ze ook. Ik heb daar wel eens taartversiering van bob de bouwer gekocht en dacht dat ze mickey mouse ook hadden.
Bij vlaaienwinkels verkopen ze toch zoiets? Om de vlaai 'op te leuken'. Ik zie wel eens een rek met vanalles eraan hangen. Verschillende thema's en poppetjes
Ahh, das ook een goed idee. Dank je!
strassy-baby schreef:ik weet dat ze bij de jumbo poppetjes verkopen k van mickey mouse dora ed voor 5,95 geloof ik.
maar of deze erbij zit? dat weet ik niet maar je kan het proberen!bedankt in ieder geval...
Helaas, geen micky mouse hier
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Micky mouse