26

Re: Voor mijn eigen verjaardag ;)

Frannie schreef:

ohh wat een werk (die strepen) maar het geeft wel een heel mooi resultaat!! Heb je voor de strepen de (jullie?) nieuwe strepen uitstekers gebruikt?

Bien heeft daar wel uitstekers voor, maar die zijn dus recht ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

Wat een leuk idee zo'n kubus van 2 vierkanten op elkaar! De bovenste taart is ook ontzettend leuk.

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

28

Wat een superoriginele, gave taarten. Ik ben er weg van! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

Ze zijn errug leuk zeg, die grote stapel van 18 hoog...wauw..en erg leuk idee!

30

Ik als beginner ben er stil van... Echt super mooie taarten!

31

ow wauwie, die eerste....  hoorde je die boink? dat was mijn bekkie die open viel :D helemaal gaaf zo!!! ik vind hem super!!! en dan die schoenen !!! you're the queen of shoes dear!!! maar dat wist je al :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

32

WOW! Ik heb nog veel te leren!
Hoe maak je die wonky? Gewoon van de kant af wegsnijden?
Ik geloof dat ik weer een middagje bij je langskom ;-)

Groetjes Suus

33

cindy@altijdleuk schreef:

Wow supermooi! Vind die streepjes ook helemaal mooi zo.
Maak jij niet je eigen uitstekers?
Wellicht een idee?
Kan ik al een bestelling plaatsen :p

Tirz ontwerpt al haar eigen uitstekers ;)

@Tirz, je hebt nog niet geantwoord of je je rechte wonky van cake hebt gemaakt! Of heb ik daar weer overheen gelezen? Voor de gevorderden onder ons is het goed te doen met biscuit. Tirz en ik hebben al eens een wonky van biscuit gemaakt.

Maar ze zijn weer toppie meid, leuk dat je de streepjes een keer heb uitgeprobeerd, wil het ook nog steeds, maar het werk!?!? Maar om schuin te snijden en recht te stapelen ziet er heel leuk uit.

Stencil heb je ook mooi erop gekregen, blijf het het mooiste stencil vinden, ga hem snel een keer op een dummie maken!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

34

Heel gaaf, die strepen. En de vorm van die taart ook.
En dan zo'n hoge taart, wat een werk om die te bekleden. Maar het is goed gelukt!

Groetjes, Sylvia

35

Bien schreef:
cindy@altijdleuk schreef:

Wow supermooi! Vind die streepjes ook helemaal mooi zo.
Maak jij niet je eigen uitstekers?
Wellicht een idee?
Kan ik al een bestelling plaatsen :p

Tirz ontwerpt al haar eigen uitstekers ;)

@Tirz, je hebt nog niet geantwoord of je je rechte wonky van cake hebt gemaakt! Of heb ik daar weer overheen gelezen? Voor de gevorderden onder ons is het goed te doen met biscuit. Tirz en ik hebben al eens een wonky van biscuit gemaakt.

Maar ze zijn weer toppie meid, leuk dat je de streepjes een keer heb uitgeprobeerd, wil het ook nog steeds, maar het werk!?!? Maar om schuin te snijden en recht te stapelen ziet er heel leuk uit.

Stencil heb je ook mooi erop gekregen, blijf het het mooiste stencil vinden, ga hem snel een keer op een dummie maken!

ow oepsie... ja inderdaad van biscuit ;)

groetjes Tirza     

36

Suus1985 schreef:

Ik heb kapsel gezet zoals hij hoort, dus bovenkant boven, onderkant onder ;)

In dit geval is het onderste kapsel een 20 cm. Ik heb op de bovenkant een cakeboard gelegd van 15cm, precies in het midden. Dan met een scherp mes met kartels (geen broodmes, die is te grof) van het cakeboard naar de onderkant van het kapsel snijden. Voorzichtig beginnen met kleine stukjes.
Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd, weet niet zo goed hoe ik het anders kan uitleggen zonder plaatjes.

Eigenlijk is het exact de manier hoe lindy smith haar wonky cakes snijdt, en die manier is weer te vinden op haar super geweldige en inspirerende dvd, verkrijgbaar bij bien :)

enneh suus, we kunnen wel weer een afspraakje plannen, dan in februari, ivm met job-switch ga ik het in januari niet meer redden :)

groetjes Tirza     

37

Wow...........

Die schoenen, echt helemaal geweldig!!

38

supermooi!! wat een werk zeg, streepje voor streepje!

Groetjes, Dorothea.

39

Suus1985 schreef:

Ik geloof dat ik ook maar eens kom :D

Prachtige taart Tirz en ook hier alsnog gefeliciteerd meid.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ziet er prachtig uit Tirza, mooi zo die strepen. De schoenen zoals altijd :thumb:.
En de stensils, met wit ziet het zo op de foto er mooi uit, blauw niet zo, jammer dat het niet zo goed is gegaan.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

41

wow!!!! alleen vond ik hem zonder schoentjes nog mooier!

42

waaw wat een prachtge taarten