Onderwerp: Voor mijn eigen verjaardag ;)
Owww. en dan heb je zoveel ideeen dan je niet kunt kiezen en dan heb je opeens nog maar weinig tijd... pfff..... het was weer eens nachtwerk
Ok, de eerste taart, en hier ben ik best trots op, hoewel ik halverwege dacht dat er nooit een einde aan zou komen en dat hij vreselijk zou worden...
een vooraanzicht:
Ik heb hem dus ingesneden, zoals bij een wonky cake, alleen heb ik ze niets scheef gemaakt, maar staan ze dus recht op elkaar.
Een schuin van voren aanzicht :
Hier zie je de streepjes goed, vind het zo'n gaaf effect!
en even voor de lol, wat schoentjes die ik nog had staan erop gezet, die staan nu dus weer in hun bakje
en daarvan een close-up:
En dan nog een taart, technisch gezien ook een stapel. 2 van 15cm op elkaar, met een karton in het midden. Ik denk dat hij zo'n 18 cm hoog was en sjonge dan is het bekleden als je bijna beneden bent, niet makkelijk..
De foto hierboven is gewerkt met een stencill en royal icing. Bij de foto hieronder heb ik bij wijze van testcase gespoten met blue lustre spray, maar dom (en haastig) als ik was, had ik de andere vlakjes met iets moeten afdekken, want nu zie je dat hij breder heeft gespoten dan de bedoeling was. Verder kan ik het niet aanraden, omdat je als je het op ieder vlakje even donker wilt hebben, je meer moet spuiten en op sommige plekken de kleurstof gaat druppen... Volgende keer ga ik het dusten, ff proberen allemaal
www.facebook.com/TaartvanTirs