1

Onderwerp: Kan ik er ook nog bij?

Hallo allemaal. Hier nog een moeder die op zoek was naar een leuke hobby voor die spaarzame uurtjes dat er geen kids in de buurt zijn, de was al in de droger zit, de boodschappen in de koelkast staan en lekker een paar uurtjes voor zichzelf hebben. Lang leve de mannen die het voor ons mogelijk maken! Mijn gebruikersnaam word dus wipneus en die heb ik ook inderdaad, maar ik vind mijn echte naam ( Eline) toch leuker. Ik heb helemaal niks met computers, maar zit wel al vanaf kerst elke dag op jullie forum te neusen zo leuk vind ik het! Kan ik er nog bij?

Groetjes Eline

2

Re: Kan ik er ook nog bij?

Tuurlijk kan je erbij!!!! Welkom hier en ik hoop snel een taart van je te mogen bewonderen !!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

3

welkom hier!
(wel even een waarschuwing!!!: als je eenmaal aan de taart bent...kom je er nooit meer vanaf :D)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4

Ben natuurlijk nog maar een groentje maar ik zie hier zoveel moois dat ik graag zou willen maken. Je hoort vast nog van me. Dank je wel voor jullie reactie!

Groetjes Eline