1 Laatst bewerkt door Jasper (04-01-2010 22:28)

Onderwerp: Even voorstellen

Ik zit net op de site rond te neuzen en kom dit forum tegen. Staan hele leuke dingen tussen. Ben nog maar net een beginneling, of om het nog beter te zeggen, ik moet nog beginnen.
In februari ga ik een basiscursus in Wormer volgen. Ik bof, het zit nog geen 50 meter bij mij vandaan :)  en daarna hoop ik ook wat taarten te maken.

Wat verder nog te vertellen? Woon in Wormer, ben docent van beroep en heb als hobby twee ezels.

En nu ga ik weer verder op de site. Heb nog heel wat te lezen!

2

Re: Even voorstellen

Veel plezier op het forum!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

3

welkom hier!
ik denk dat je hier veel tips en inspiratie kan opdoen, en als je eenmaal begint.....blijf je aan het taarten :D

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

4

:lol: Ik zie prachtige boobies-taarten maar kan nergens iets vinden over hoe je die moet maken. Iemand een linkje?

5

Welkom,

en de boobi taartjes zijn gebakken in de vormpjes van de ikea. Typ eens boobie taart in bij zoekfunctie of is daar niets te vinden?
Veel bak plezier.
Janine

6

Jasper,

Er staat nu een how-to op van Kwebbeltje voor een bustier. Erg mooi dus kijken maar!!!
Janine

7

Jeetje, die is erg mooi! Ik heb het opgeslagen in mijn favorieten, maar ehhh...eerst nog even oefenen :O