Onderwerp: voor een slaapfeestje
Altijd veel inspiratie opgedaan via dit forum maar eigenlijk nog niet een eigen taartje laten zien. Een nieuw jaar is altijd een mooi begin voor goede voornemens 
Groetjes, Frannie

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor een slaapfeestje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Altijd veel inspiratie opgedaan via dit forum maar eigenlijk nog niet een eigen taartje laten zien. Een nieuw jaar is altijd een mooi begin voor goede voornemens 
Groetjes, Frannie

grappig zo 7 meiden naast elkaar, erg leuk gedaan.
Echt heel erg leuk!!
Wat een ontzettend leuke taart! Waar heb je het achtergrondje van gemaakt waar de sterretjes opzitten?
wat een leukerd!
Wat een leukerd!
Wat leuk met die achterkant en al die koppies naast elkaar... Mooi gemaakt.
Leuk joh! Waar is het achterboard van gemaakt? Lijkt doorzichtig!
Wat een lief taartje!
Het hoofdeinde van het bed is gemaakt van suikerpasta met tylose. Eerst een strakke "plak" witte suikerpasta en daarop had ik een dunnere "geplooide" laagje grijze suikerpasta gedaan. Zo leek het net of het hoofdeinde netjes gestoffeerd was. Daarna de sterretjes erop. En om stress op het laatste moment te voorkomen had ik voor de zekerheid twee hoofdeindes gemaakt...
Super! Echt, ontzettend leuk bedacht, al die meiden in bed!
echte een mooie originele taart!
Dit onthoud ik qua thema erg leuk!
Geweldig !! Die ga ik onthouden! Heb in maart al een aanvraag staan voor een meisje die met haar vriendinnetjes naar Center Parcs gaat. Kan ik dit idee heel leuk voor gebruiken!
Ontzettend leuk bedacht!
Hey die heb ik bij Cakecentral gezien bij de most saved pictures als ik me niet vergis!
Erg mooi gedaan!
wat een geweldige leuk idee voor een slaapfeestje op een taart! echt superleuk geworden!
Ja, hihi, klopt Nathalie! Maar die "roem" was snel vergaan....
leuke taart!
Erg mooie taart. 
Heb je ook een foto waarop we de gezichtjes van de meisjes wat beter kunnen zien?
Groetjes,
Annette
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor een slaapfeestje