1

Onderwerp: Dummie-vraag van een dummie

Waar ik benieuwd naar ben is of diegenen die dummies maken ook de marsepein hiervoor weer hergebruiken (voor weer andere dummies) of is dat echt een dummie vraag? Het lijkt met anders zo duur om iedere keer marspein te gebruiken voor iets dat je niet opeet?
Groetjes
Hanako

2

Re: Dummie-vraag van een dummie

Als het al ff staat, krijg je het niet zo makkelijk weer vanaf.... iig bij fondant niet!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

ik hergebruik geen marsepein of fondant. Net wat petra zegt, zo makkelijk gaat het er niet vanaf, soms zit het onder de stof etc. En als je het een paar maanden laat staan, is het leuk als je weer wat nieuws, ook qua kleur neer kan zetten.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

En 't is nog altijd goedkoper dan een echte taart maken! Je kunt ze natuurlijk wel weggeven, maar daar worden de kosten niet minder van ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

nee dat gaat niet zeker als je marsepein langer dan een week op een dummie heb zitten is het echt wel kei hard geworden.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

Bedankt voor de antwoorden. Na die gelezen te hebben klinkt het ook allemaal erg logisch om het niet te bewaren of te hergebruiken. Dhuh.. zeggen we dan. Sorry.