1

Onderwerp: tril tril bibber bibber

Heb gisteren mijn domeinnaam geregistreerd en kreeg net een mailtje dat het bevestigd en geregistreerd is.... ondertussen al druk bezig om alles bij elkaar te zetten wat ik op mijn site wil hebben en dan gaat mijn site de lucht in!!

Dit allemaal ook omdat ik alweer 2 bestellingen kreeg voor taarten, mensen willen dan toch graag wat meer informatie en..........tadaa.......... IK HEB MIJN EERSTE BRUIDSTAART BESTELLING GEKREGEN!!! 11 januari is de proeverij; oh meiden, ik loop te stuiteren en te bibberen en vind het zooooo leuk!!

mijn site wordt:  www.dorotaartjes.nl klinkt leuk, toch?

Groetjes, Dorothea.

Re: tril tril bibber bibber

Hoi,

Je site ziet er leuk uit, de taart van je zoon ook. Succes met je site.

3

Het begin is er. Heel veel succes.

Groetjes, Elly

4

Whaaaaa...wat spannend!!!

Ga gelijk even op je site kijken! :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

Oeps, hahahahaha zie nu pas dat hij nog niet af is! :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

6

haha severn, nog niet meteen kijken hoor, we zijn druk bezig met de pagina, er staat er nu maar 1 op om te kijken of het werkte.... ms vanavond of morgen dat de rest komt.

Groetjes, Dorothea.

7

Hihhihihihi, daar kwam ik inderdaad net achter!! ;)

8

Nou hij is ruw-weg af, er staan foto's op, maar het programma heeft overal de hele fotonaam eronder gezet, nu moet ik die allemaal handmatig gaan vervangen... en dan wil ik er graag een gastenboek op, maar alles wat ik op internet zoek, geeft een extern gastenboek... heeft iemand een tip???

Groetjes, Dorothea.

9

Wat leuk! Gefeliciteerd met je site en opdrachten! Wat een leuke catan taart heb je gemaakt.

10

Hoi, gefeliciteerd met je site. Het viel me op dat als je op de foto van de 3d taarten klikt je een foutmelding krijgt, maar als de de "naam" link uit je balkje gebruikt niet.

en deze zeurpiet heeft nog een opmerking ;) je hebt geen watermerk in je foto's staan of je foto's zo beveiligd dat je ze niet kunt kopieren. Maar verder ziet hij er goed uit.

groetjes monica.
mijn album

11

bedankt voor je tip; we hebben het even geprobeerd met watermerk, maar ik moet alle foto's 1 voor 1 af, om dat te doen, dus daar moet ik later nog eens voor gaan zitten. Fijn dat je het gewoon eerlijk gezegd hebt!

en die missende link had ik ook ontdekt, het is alleen bij de eerste h

Groetjes, Dorothea.

12

dot schreef:

en die missende link had ik ook ontdekt, het is alleen bij de eerste h

groetjes monica.
mijn album

13

Durfde niet op jouw site te kijken (i.v.m. gebruik dongel-MB) maar ik ben b

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

14

Oh dank je Annelies (*bloos* ) en hij is nu nog beter, ik heb eindelijk alle fotonamen aangepast en ook het gastenboek staat erop!

Groetjes, Dorothea.

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » tril tril bibber bibber