1

Onderwerp: rol fondant

HELP!!!! waar kan ik fondant kopen in b.v een 5 kg verpakking net als de poedersuiker (het gaat nu erg hard !!! iederen wil en taart).

2

Re: rol fondant

Ik weet niet waar je zo'n grote hoeveelheid fondant kunt kopen.
Wat ik wel heel makkelijk te maken vind is de marshmallow-fondant (uitleg te vinden op het forum).
Je hebt er niet veel werk mee, het is zo klaar, en je kunt er fijn mee werken.

Groetjes Patricia

Wil je al mijn foto's zien van de taarten die ik gemaakt heb, kijk dan op mijn site www.mooietaarten.nl

3

Re: rol fondant

Jojo!

Ikzelf heb het marshmellowfondant nog niet gemaakt, maar ga het deze week maken.
Ik moet deze week 2 taarten maken, vandaar.
Bij de Hema kan je een zak witte en witte/lichtbruine(caramelsmaak volgens mij!) minimarshmellows kopen.

Ik heb alleen maar positieve reacties gelezen over dit recept, vandaar!

Ik weet niet of je weleens in Borne komt, maar bij de suykerbuyk verkopen ze ook fondant en marsepein.
Je kan ook naar een plaatselijke bakker gaan en daar vragen of je fondant kan bestellen.


Groetjes | mac:)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

4

Re: rol fondant

Je kan proberen of een bakker het voor je wil bestellen. die hebben het dan in doosjes van 5 -6 kilo. Neem een fototje mee en benadruk dat het voor je hobby is.
groet Ria

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

5

Re: rol fondant

Ga het inderdaad maar eens vragen bij de bakker of die zo vriendelijk is voor me.

6

Re: rol fondant

Hoi Jojo,

Ik weet niet waar je woont, maar in Anna Paulowna, bij www.acds.nl, kun je het kopen:
"Rolfondant per emmer van 5 kilo € 25,55"

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

7 Laatst bewerkt door jojo (06-02-2006 13:03)

Re: rol fondant

anna paulowna is net even te ver weg (woon in de achterhoek!) maar ik krijg nu van en bevriende bakker wel 5 kg emmertje marsepein en hij zou kijken voor de fondant(zij werken hier zelf niet mee).Dus we kunnen aan de slag!! :)
groetjes

8

Re: rol fondant

Wat een vriendelijke bakker heb jij! Succes met de taart!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

9

Re: rol fondant

hallo,

misschien een idee, maar in de achterhoek is ook een uitstekende winkel hoor!!
cakezooi is hun naam. gewoon effe googelen.

groetjes Kathleen

10

Re: rol fondant

dat is in zevenaar dus ook nog steeds pittig stukje rijden borne is nog wel te doen maar nogsteeds drie kwartier voor wat fondant maar we wachten de Bakker af.:)

11

Re: rol fondant

Er zijn toch genoeg webshops die het opsturen kunnen?
Ik zou denk ik niet voor 5 kilo gaan dan, maar voor 4,8 ofzo.
Dan kan het met een pakket zegel nog net voor 5,50 verzonden worden, die gelden n.l. tot 5 kilo ;)

Voglens mij is er in overleg met de shop wel wat te regelen hoor....