Re: 'n boompje planten
Wat een gave taarten zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'n boompje planten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
net als al die anderen, wat een orginele boom heb je gemaakt. Creatief bedacht!!
ik zag hem op jouw hyves al
dit is werkelijk zo goed verzonnen! echt een toppertje onder de toppers:Y
Jolanda, wat ben ik blij dat Natalie je heeft overgehaald, want jouw boom is echt geweldig!!!
Gaaaaaaaaaaaf!! 
prachtig!!! Heb je die boom zelf verzonnen!!! Groetjes Tries
Mooi, mooi, mooi!!! Wat super goed bedacht die boom
, die gaan we volgend jaar vast vaak terugzien
.
Hartstikke mooie taarten Jolanda!
wat een ORIGINELE boompjes.... Super Jolanda...
Kom net terug van een (nat) dagje Winterefteling en val van mijn stoel van de hoeveelheid reacties!!! Dit had ik echt niet verwacht.
Het idee heb ik niet eens van mezelf maar van Orchard. Zij hadden een boompje op hun stand staan in Birmingham en vond het idee zo leuk
, net al jullie merk ik.
Ik heb inderdaad tussen iedere "bloem"laag een stukje groen gumpaste gedaan, zodat er afstand tussen de "takken"ontstaat. Ik had 'm eerst zo gestapeld, maar omdat hij toch een beetje scheef ging zakken, heb ik de lagen op een (stuk van een) maiskolfprikker geprikt. Zo kon ik de boom ook makkelijk op de taart planten.
Bedankt voor jullie enthousiasme en leuk om volgend jaar de boompjes terug te zien!
Ik had ook al een berichtje op je hyves achtergelaten, maar zulke taartjes verdienen ook een reactie hier
. Nogmaals onwijs gaaf gedaan! De 2e uitvoering vind ik overigens nog mooier dan de 1e!
fenomenaal boompje heb je daar gepoot!!!!
oohhh wauw wat een super gaaf idee, echt helemaal top, ik sla hem op voor 2010
en binnenkort ga ik toch maar eens wat oefenen met die lace cutters, tijd genoeg zal ik maar zeggen. 
Hij is echt gaaf! De taarten vind ik prachtig en die boompjes echt geweldig!
Ze zijn heel leuk geworden Jolanda, jij heb ze teminste nog gemaakt.
En dat met een telefoon tussen je oor en schouder geklemt 
Wauw wauw wauw, wat een mooie taart, super!!
Ik had ze al voorbij zien schuiven in 'mijnalbum' Ik had ooit je album toegevoegd omdat je zulke prachtige dingen maakt en deze liegen er niet om.
Echt super 
Geweldige leuke mooie kersttaarten zeg!!!
Echt top en weer eens heel anders,mooi gedaan met de lace flowers,die ook heb,dus wie weet waag ik mij er eens aan om zoiets te maken,maar die van jou zien er echt top uit.
Prachtige taart! Echt een geweldige kerstboom!!
Ik had hem al gezien maar nu pas tijd om ff een berichtje achter te laten ik vind hem echt SUPER vooral de 2de vind ik erg leuk met die kransen TOP.
Die boom... wauw! Wat een veelzijdige uitsteker is 't toch! En wat een geweldig idee om er zo'n boom mee te maken!!!
Heeeel erg leuk!
Wauw!!!!
heee daar is tie!! die computer hier werkt niet meer zoals het hoort dus beetje late reactie maar had hem al op hyves gezien...erg leuk gedaan hoor ....super!!!!
Wat het oog ziet maken jouw handjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 'n boompje planten