1

Onderwerp: citroenkwarktaartvulling

hallo allemaal,
ik ben nog niet heel lang aan het bakken, maar vind het verslavend. Ik wil een taartje maken me citroenkwarktaartvulling, lijkt me erg lekker.....Gebruiken jullie dat dan alleen als vulling of een ander laagje met nog wat anders?En botercreme om de taart mee in te smeren voor de marsepein er op gaat, of gebruik je daar ook die citroentaartvulling voor?

groetjes Myrthe

2

Re: citroenkwarktaartvulling

ja goeie vraag heb wel niet het antwoord voor je maar ben wel beniewd naar het antwoord.

groetjes solainge

3

Re: citroenkwarktaartvulling

Ik heb de citroenkwarktaartvulling met stukjes koek inmiddels al bij veel taarten gebruikt, en ik doe er niets doorheen, en smeer gewoon een lekkere dikke laag tussen het biscuit. (wel met een dijkje van botercreme, die ik ook op smaak heb gebracht met citroenaroma)
Zelf maak ik altijd taarten met 2 lagen vullingen, en als ik deze pudding gebruik doe ik deze op beide lagen. Biscuit/pudding/biscuit /pudding en de bovenste laag biscuit en daarna afstrijken met de overgebleven botercreme en daarna bekleden met marsepein of fondant. Zelf gebruik ik veelal marsefond.

Groetjes Angelique

4

Re: citroenkwarktaartvulling

dank je! dan ga ik dat proberen, Ik ga 'm bekleden met marsepein; felgroen en dan margrietjes erop; ben benieuwd.

wat is marsfond?

groetjes Myrthe

5

Re: citroenkwarktaartvulling

ja, ik doe er ook twee lagen van....jumjum.....zou deze in het assorti van mona blijven? ik hoop het wel

6

Re: citroenkwarktaartvulling

marsfond ie een mix van marsepein en fondant.