1

Onderwerp: kookgek en nu ook bakgek

hallo allemaal,

Ik ben Gonny, woonachtig in het zuiden des lands (Efeling om de hoek, nou ja, bijna) ik ben 29 en ik heb 3 kuikentjes. Mijn dochters zijn 4.5 en 10 maanden en mijn ventje is bijna (nog 1 maand!) 3.

Ik was altijd al een mega kookgek, maar sinds een vriendin me meenam naar een cupcake workshop helemaal gek op taarten, koekjes en cupcakes bakken en vooral decoreren met h

2

Re: kookgek en nu ook bakgek

Hoi Gonny! Leuk dat je er bent. Waar kom je precies vandaan? Ik kom namelijk ook uit die hoek......Vlijmen. Maar nu woonachtig in Denemarken. En waar ga je heen verhuizen?
Veel bakplezier. (Ben zelf ook nog een beginner; mag er vanavond weer 2 maken.)

Liefde is bovenal......jezelf wegschenken!

3

Hoi Gonny,

Welkom op dit forum. Als Tilburg niet te ver weg is voor je, dan kun je ook eens naar een frobelavond komen als je zin hebt..

Veel plezier iig met je nieuwe hobby!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Denemarken? Ook leuk :-)

Wij wonen in Sprang-Capelle. Tilburg is dus zeker niet te ver!!
Ik kom oorspronkelijk uit Gemert, maar mijn ventje is hier geboren en getogen (1 straat verderop om precies te zijn) en we gaan dus ook niet te ver weg. 2 km om precies te zijn hahaha

frobelavond? ja leuk!!!! schoonma past graag op in ruil voor lekkere dingen hahaha

5

Hoi Gonny,

Sprang is zeker dichtbij! IK houdt je op de hoogte voor de eerstvolgende frobelavond!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Welkom op dit leuke verslavende Forum.
Leuke naam heb je!! :thumb:

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

7

ho ho geen Sprang, maar Capelle h

8

Welkom, ook hier om de hoek dus (Loon op Zand)...

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

9

Loon? daar gaan wij wel eens wokken ;-)
tegenwoordig vaker in Waalwijk want daar hebben ze wel een speelhoek en da's met 2 jonge kinderen (en een baby) wel handig...