Onderwerp: tylose glutenvrij?
Ik wil graag een glutenvrij boetseersel maken voor op een glutenvrije taart, maar weet niet of tylose tarwe bevat. Is er iemand die dit toevallig weet?
groetjes Annemarie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » tylose glutenvrij?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een glutenvrij boetseersel maken voor op een glutenvrije taart, maar weet niet of tylose tarwe bevat. Is er iemand die dit toevallig weet?
groetjes Annemarie
Ik denk dat je even moet gaan bellen met de fabrikant.
Hoewel, er is hier iemand die eerder een glutenvrije taart heeft gebakken, weet alleen niet zo snel meer wie. Die zou het moeten weten.
irene71 bakt glutenvrij, misschien weet zij het.
Ik denk dat je even moet gaan bellen met de fabrikant.
Hoewel, er is hier iemand die eerder een glutenvrije taart heeft gebakken, weet alleen niet zo snel meer wie. Die zou het moeten weten.
Ja, dat is op zich een heel goed idee, maar van wat ik op de ingezoomde info van het etiket uit de webshop begrijp wordt het gemaakt in zuid-afrika
maar evegoed bedankt voor de reacties
Ik heb even bij mij op het etiket gekeken, en er staat alleen maar dat het sporen van noten kan bevatten. Hmm, nu weet je verder nog niks.
Hoi Sharon,
Dat is precies de info die ik zoek, want dan is het glutenvrij (anders hadden ze gluten samen met de noten bij de sporen moeten vermelden).
Bedankt dus voor je reactie. Heb jij de tylose uit de websop en heb je dan het potje van JEM Petal powder of heb je de SK CMC gum?
Owww, nou, eh, graag gedaan hahahaha.
Ik heb de tylose idd uit de webshop.
Volgens mij heb ik de cmc gum, kga even spieken.
Yes, tenminste, er staat: tylose (cmc). Het zit niet in een potje, maar in een plastic rond kuipje zeg maar.
En mijn dag was weer goed... (kan ik eindelijk de kids een niet ingezakt boetseersel voorschotelen.
Thanx!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » tylose glutenvrij?