Onderwerp: mijn kerstparade
Ik mocht ook het een en ander bakken voor kerst.
Kerstboom voor mijn schoonouders, vanillebiscuit gevuld met frambozenbotercreme. De kleine kerstboompjes zijn voor de kids, groene vanillecake met botercreme.
Voor bij mijn ouders een chocolate mud cake. Heerlijk, maar mega-machtig!!! Hij is ook maar voor een kwart opgegaan, haha! En omdat mijn moeder geen chocolade mag hebben ivm migraine, voor haar een klein kadootje erbij gemaakt. Vanillebiscuit met frambozenbotercreme.
Een collega had een verjaardagstaart bij me besteld. Omdat ze op 22-12 jarig is, graag in kerstthema. Door de vele sneeuw kon ik mijn bestelde fondant niet gaan ophalen bij chocoholic, dus heb ik het decoratieprobleem opgelost met wat ik in huis had. Mijn laatste witte fondant gemengd met een restje paarse marsepein, en de sterren zijn van gesmolten chocoladeletter. Het is trouwens een chocoladecake, gevuld met slagroom, een krokant laagje melkchocolade en frambozenbotercreme.

En omdat ik hier nu toch al bezig ben, ook nog wat illegale cc in de parade. Weinig origineel, champagne-cc in sneeuwpopstijl voor het kerstdiner bij mijn dochter op school.
Bedankt voor het kijken! En tips zijn altijd welkom...
*)
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl