1 Laatst bewerkt door AnjaS (26-12-2009 19:50)

Onderwerp: taartopbergbox

Ik ben op zoek naar een opbergbox voor een taart, Handig voor in de koelkast, maar ook handig met vervoer.
Nu vond ik deze op de site van het suikeratelier.nl. Kent iemand van jullie deze doos of weet je ook een adres waar je een kunsstof opbergdoos kunt krijgen?

http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/taartopbergbox.jpg

2

Re: taartopbergbox

De webshop heeft het ook en 1x per jaar hebben de Lidl en Aldi ze voor heel weinig.
Action heeft ze ook gehad voor 3.99 of 4,99.

3

Hoi,

ik heb een tijdje geleden een gehaald bij de blokker. het voordeel hiervan is dat de binnenkant los in de koelkast te plaatsen is. wel pas erop plaatsen als hij volledig bekleed is.

succes!!

4

ik heb hem van xenos,6,99

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

Ik heb zoiets van de makro met loze ruimte onder de bodem waar koelelementen in kunnen (die zitten er ook bij)

6

Ik heb een taartenbox van Wilton (precies die van het plaatje). Ik ben er erg happy mee, omdat het een stevige en grote box is. Ik las laatst van iemand die de box van de action (?) had en bij wie de bovenkant van de onderkant was losgegaan.. Taart op de grond. Verder heb ik geen ervaring met andere boxen. Ze verkopen hem bij Doc Den Haag (of Oldenhof in Hilversum).

Groetjes Suus

ik vind dit echt iets voor TD algemeen...

[move]---> daarheen dus

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8 Laatst bewerkt door AnjaS (28-12-2009 18:07)

Deze taartdoos vanmiddag gekocht bij Blokker, van Sunware, er kan een taart in de lift van 26 cm en hij is 12 cm hoog.

9

Ik heb er een van de Action, die heel erg lijkt op de foto van AnjaS. Weet alleen niet meer precies hoe duur hij was.

10

Ik heb ook die van de Blokker zoals het plaatje hierboven.

Vind em ideaal (zonder dat witte plateau ook handig om bijv. een berg cupcakes mee te vervoeren) maar hij heeft wel 1 nadeel: het midden loop naar beneden af. Ik moet er dus altijd een taartkarton inleggen om de bodem vlak te maken zodat de taart niet inzakt.

11

ik heb er 1 van de Action. Werkt prima! De prijs weet ik niet meer maar kan nooit duur zijn geweest.