1

Onderwerp: De Ark voor mijn eigen Noah

Tsja, als je Noah heet, en 1 jaar wordt, dan krijg je natuurlijk een Noah Taart!
Ik wilde hem graag in drie kleuren maken, en dat is gelukt.
De Ark was het meptaartje, met blauwe botercreme eromheen als water, en hij vond eigenlijk alleen de giraffen erg interessant :-) die probeerde hij eraf te trekken.

Ik heb alleen wederom last gehad van een zakkende ondertaart, ondanks degelijk stutten. Ik weet echt niet hoe het kan, zou het komen door de warmte in huis momenteel?

Bedankt voor het kijken en commentaar en kritiek blijft welkom!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UPL8GYK4-D.jpg

2

Re: De Ark voor mijn eigen Noah

heel leuk!

Wat een super mooie taart! ik vind het erg leuk dat je het bij 3 tinten gehouden hebt dat maakt hem rustig maar waanzinnig mooi!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

wat een leuke taart! En zo hooooog! super

5

Hij is leuk met die drie kleuren, heel stijlvol! Wat is volgens jou gedegen stutten, met stokjes is volgens mij het enige stevige! En de stokjes niet te kort afknippen, anders kan ie nog steeds zakken!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

De taart is erg mooi en de kleuren zijn pachtig.:)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Een geweldig leuke taart. Wat jammer dat

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

8

Mooi geworden, leuk met die rustige kleurtjes!

9

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Degelijk stutten bedoel ik idd met stokjes, die niet kunnen knakken ofzo. Ik stut met de cookiesticks uit de hebshop van Wilton, voor een 16cm taartje bovenop zitten er ongeveer 6 stokjes in. Maar dat moeten er dan dus meer zijn? (en sowieso dan oneven, dus 7 :-) )