1

Onderwerp: biscuit mix webshop of zelf maken

Wat vinden jullie prettiger voor gebruik de biscuit mix van de webshop of zelf de ingredienten samenstellen

groetjes stefanie

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

2

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

Ik heb geen ervaring met zelf maken. Ik gebruik altijd die van de webshop en deze is perfect.

3

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

En voor mini cupcakes? wat kan je daar het beste voor gebruiken? zoals die voor de minitaartjes van de how to van lonneke?

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

4

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

zelf maken gaat bij mij altijd prima, maar de mix van de webshop is veel luchtiger en rijst veeeeeel meer. Als ik geen mix in huis heb dan maak ik gewoon zelf. Dan doe ik iets meer beslag in de vorm zodat het toch nog een hoge taart wordt.

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

Voor mini cakejes de never fail cupcakes van nigella zie bij de recepten wel even met de zoekmachine dan moet het wel te vinden zijn.
ik gebruik ook altijd mix mijnpogingen om het zelf te maken zijn vrij vaak op een drama uitgelopen dus ik begin er niet meer aan!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

Ik maak het heel vaak zelf. Het recept dat hier staat: basis biscuit http://www.deleukstetaarten.nl/bakken.html#
Maar ook gebruik ik de mixen van Custral (verkrijgbaar hier bij de aveve) die ook een heel lekker resultaat geven.

7

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

nadat ik het 1 keer zelf heb geprobeerd, heb ik het daarna alleen nog maar de mix van de shop of die van soezie gebruikt. Mijn beslag mislukte duidelijk en het was niet om te eten zo vies! Ik durf het dus niet meer aan.....

8

Re: biscuit mix webshop of zelf maken

Hai,