Onderwerp: Clowntje
Hoi hoi,
Afgelopen weekend heb ik een clowntje geboetseerd voor een circustaart die ik volgende week moet maken.
Hoe vinden jullie hem?
De foto is niet echt mooi maar ja..........

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi,
Afgelopen weekend heb ik een clowntje geboetseerd voor een circustaart die ik volgende week moet maken.
Hoe vinden jullie hem?
De foto is niet echt mooi maar ja..........

een schatje
-ja die ziet er leuk uit!!!!
ik vind hem al super! Ik zou alleen de handen of een kwartslag draaien, dus dat ze op zn knieen liggen, of in een natuurlijkere houding buigen. Nu lijkt het alsof hij zegt" oehoe kom maar bij het clowntje, kom je lekker op schoot bij het clowntje zitten oehoe" en dat met een vieze mannenstem...;)
Ik vond het een heel lief clowntje......... tot ik Tirza's berichtje las
Zou het ook even draaien, wordt ie weer lief van 
ik vind hem al super! Ik zou alleen de handen of een kwartslag draaien, dus dat ze op zn knieen liggen, of in een natuurlijkere houding buigen. Nu lijkt het alsof hij zegt" oehoe kom maar bij het clowntje, kom je lekker op schoot bij het clowntje zitten oehoe" en dat met een vieze mannenstem...;)
Hahaha ja hebt helemaal gelijk.
Of ik doe hem een lange jas aan hahaha
Wat is ie leuk!! Knap gedaan zeg!
Ik heb de handjes naar binnen gevouwen Tirza 
Leuk clowntje!
En om dat ge-oehoe moet ik echt heel hard lachen
was mij nog niet opgevallen dat ie er zo bijzat...
erg leuk gedaan
wat een schatje 
Die is echt leuk zeg!!
Hij is erg schattig, ik geloof dat ik het nog meer een echter clowntje zou vinden als ie een rood neusje had.
Ik vind je clowntje een echt schatje! ik zou willen dat ik zo mooi kon boetseren!
Schattig clowntje! Ik ben benieuwd naar je taart!
Leuk!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren