1

Onderwerp: moscovische tulband recept gezocht

ik ben opzoek naar een lekker tulband recept. Dus hij moet luchtig en niet droog zijn.
Ik heb er al aan gedacht om een tulband te maken met bisquitmix, maar ik denk dat die weer net even te luchtig is ?.
Mijn schoonmoeder maakt er ook wel eens een maar dat is net cake en ik zoek echt een moscovische tulband

wie o wie heeft er in de kast een lekker recept liggen ?

ik zag trouwens ook al dat koopmans een mix voor tulband heeft, maar natuurlijk geen winkel hier in de buurt waar het te verkrijgen is............

2

Re: moscovische tulband recept gezocht

voorheen haalde ik van de markt (kruidenkraam) altijd moscovische tulbandmix dit is heel gemakelijk, 5 eieren los kloppen dan mix erbij en 10 min mixen.
volgens mij is de bisquitmix het zelfde. ik heb zelf nog niet uitgeprobeerd een tulband ervan te bakken,maar van de week wel een stuk geproefd van de biquitmixtaart wat ik over had en het komt wel heel erg over

Groetjes Marjon

3

Re: moscovische tulband recept gezocht

ok dan ga ik dat misschien maar eens proberen, zag trouwens wel dat ze bij een molen bij ons in de buurt ook bisquitmix verkopen. alleen die jammer genoeg alleen op do/vrij en za open en ik wil het deze week proberen.