1

Onderwerp: hallo weer een nieuwe

Na een jaar rondneuzen moet het er maar eens van komen,dit forum is zo leuk.
Met het taartenvirus ben ik al heel lang besmet trouwens koekjes bakken ook.Al die mooie taarten met rolfondant zijn erg inspirerend ,en dat wil ik ook wel eens proberen,dus heb ik de fondant in de webshop gekocht.Ik ben 49 jaar en heb 4 kinderen die al bijn groot zijn, de oudste 20 de jongste 13. De  familie is trouwens blij met mijn hobby. Ik heb een zus in Amerika wonen dus de spulletjes van wilton zijn me bekend.Ik stuur haar drop en zij mij bakspulletjes,maar dat hoeft niet meer want hier kan ik ook vanalles krijgen dankzij  de webshop,wat erg fijn is voor het zware spul zoals fondant enzo.

2

Re: hallo weer een nieuwe

viertje schreef:

Na een jaar rondneuzen moet het er maar eens van komen,dit forum is zo leuk.
Met het taartenvirus ben ik al heel lang besmet trouwens koekjes bakken ook.Al die mooie taarten met rolfondant zijn erg inspirerend ,en dat wil ik ook wel eens proberen,dus heb ik de fondant in de webshop gekocht.Ik ben 49 jaar en heb 4 kinderen die al bijn groot zijn, de oudste 20 de jongste 13. De  familie is trouwens blij met mijn hobby. Ik heb een zus in Amerika wonen dus de spulletjes van wilton zijn me bekend.Ik stuur haar drop en zij mij bakspulletjes,maar dat hoeft niet meer want hier kan ik ook vanalles krijgen dankzij  de webshop,wat erg fijn is voor het zware spul zoals fondant enzo.

welkom op deleukstetaarten.. ben ook nieuw.

\

Re: hallo weer een nieuwe

Welkom bij de club!
IK heb mijn wilton lessen in amerika gedaan en ben ook heel blij dat er nu ook veel hier te krijgen is!

ben benieuwd naar je creaties!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: hallo weer een nieuwe

Hallo 'viertje'... welkom op de site en bij dit forum!

Ben benieuwd naar je creaties! Veel plezier en succes met bakken en niet vergeten ze in de "Show Off" te plaatsen he... ;)

Een zus in Amerika.... hm... fijn voor de spulletjes... maar je zal haar best missen, denk ik?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Re: hallo weer een nieuwe

Leuk al die reacties , laat mijn zus in amerika nu ook Saskia heten. Vorige week heb ik nog 2 verjaardagstaarten gemaakt ,nu nog puzzelen hoe ik het op de show off krijg. Ze zijn we goed gelukt maar zo strak als wat ik hier zie dat lukt me "nog"niet.Trouwens op de foto zie je alle oneffenheden (foutjes zal ik ze niet noemen) nog eens extra goed.
Sinds bellen zo goedkoop is en er internet is val dat missen Van mijn zus wel mee . groetjes Elvira