1

Onderwerp: *(^*^%^&*& hoe cupcakes in de Kennie

Ik ben helemaal tureluurs aan het worden.

heb net gemixt voor 12 cupcakes... alles afgepast, boter op kamertemperatuur... De garde gebruikt omdat gisteren de boel klontjes bleef houden met de klopper...

Na 4 minuten op stand 2 (en even wat hoger in een poging de klontjes eruit te krijgen)  heb ik nog steeds klontjes! En het stomme is, ik kan me niet meer herinnerren hoe ik cupcakes met de handmixer maak... mixte ik de boter dan eerst even zacht??

Moet ik dat met Kennie ook doen??

Of is ook dit weer een teken dat het met mijn Kennie NOG NIET goed is???

Ik word helemaal gek van mezelf *&%^&%**)(!!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: *(^*^%^&*& hoe cupcakes in de Kennie

idd eerst de boter mixen en pas derest, lukt mij perfect met de kennie

3

Ik heb net even met de klopper de boter gemixt en daarna pas de rest erbij gedaan. Ging prima... staat nu in de oven...

4

Ik gooi alles gelijk bij elkaar O-) en ga dan pas mixen.
Net als jou even hard om alles goed door elkaar te krijgen. Dan de randen even los maken zodat alles goed gemixt wordt en hup op stand 4 voor 4 min. En ik heb heerlijke cc's. Heb ze vanmiddag nog gemaakt. Maar tja, ik be degene met de goede Kennie bleek al uit de foto's.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Nou hier kwamen ze er ook prima uit hoor!
Gelukkig!

Volgens mij moet ik de lat voor Kennie niet zo hoog leggen...
Mijn kapsels komen zo goed als even hoog als met de handmixer... maar ja door al die verhalen over "veel hogere kapsels" verwacht ik misschien wonderen...

Het biscuit dat ik straks gebakken heb was heerlijk van smaak en luchtig zat...!

Het beslag (voor het biscuit) was echt heel stijf, zo stijf dat het bij nadraaien tussen de garde bleef zitten...

En dat kan volgens mij alleen als er lucht in komt! Nee, het werd niet 3 keer zo hoog, maar het was een prima biscuit.

Dus ik mag niet meer zeuren van mezelf en volgens mij is alles in orde met Kennie... en ga ik 'm nu in mijn hart sluiten! :D

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***