1

Onderwerp: Verhouding prinsessentaart.

Ik heb van de week een klein prinsessentaartje gemaakt, met het bovenlijf van een barbie pop. Het lijfje was te kort in verhouding met de rok. Ik heb er 2 sateprikkers in gestoken, zodat het lijfje wat hoger zou komen, maar die zakten al snel weg in de taart. De rok was niet hoog genoeg om de hele barbiepop met benen erin te zetten.
Heeft iemand een tip hoe ik het lijfje de volgende keer wat hoger kan krijgen? Hieronder het taartje met het te korte lijfje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YOPTPWAN-D.jpg

Groetjes, Elly

Re: Verhouding prinsessentaart.

Je kunt er een vierkante taart onder doen, zodat de benen daar een eindje in steken.
Dan kun je het precies op maat aanbrengen.

If live gives you lemons, make lemonade!

3

Het is in dit geval maar een taartje voor 8 personen, een extra ondertaart wordt dan een beetje teveel van het goede  :). Nog meer creatieve idee

Groetjes, Elly

4

Een douwel? Een stukje pvc-pijp. Die zijn wat dikker, dus wellicht blijft dat beter staan in de taart.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Je brengt me op een idee. Tnx. Ik heb nog stevige rietjes die langer zijn dan sateprikkers, die had ik natuurlijk ook mooi kunnen gebruiken. En ik ga een keer een hele barbiepop proberen en het verschil opvullen met fondant. Van Kwebbeltje staat een mooie barbie bij de taartenparade.

Groetjes, Elly