1

Onderwerp: wie helpt mij...

met het zoeken naar een taart.

Ik heb hem hier voorbij zien komen. Het was een blauwe vierkante taart met 4 figuurtjes erop van een bekend tekenfilmpje. Maar ik heb zelf geen kindjes dus ik zou niet weten hoe dat tekenfilmpje heet. Ik weet nog wel dat het een moeilijke of in ieder geval apparte naam was...

Die taart was laat maar zeggen in 4-en verdeeld en dan in ieder vierkantje was het hoofd van zo'n tekenfilmfiguurtje... Volgens mij was het ook een parrade van iemand waar heel veel taarten tegelijkertijd in werden geshowd...

Wie o wie weet wat ik bedoel :-)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: wie helpt mij...

Heb je nog meer aanwijzingen? Waren het dieren of poppetjes?

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Dieren.... en volgens mij was de taart blauw...

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (15-12-2009 13:50)

Hij is niet blauw en het zijn ook geen vierkantjes, maar toch denk ik dat het deze wel eens zou kunnen zijn?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=56260

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh die is het hahahahah hoe heb je die gevonden :)

nee niet vierkantjes nee maar de taart in 4 gedeeld bedoelde ik.

Maaruh de taart is dus idd niet blauw maar groen :o

Bedankt!!!!

Groetjes Maris