Re: Heel veel roze
Weet je welke ik nou stiekem het allerleukst vind? Dat meptaartje!!!! De rest is natuurlijk ook prachtig en leuk.
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel roze
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet je welke ik nou stiekem het allerleukst vind? Dat meptaartje!!!! De rest is natuurlijk ook prachtig en leuk.
Wat een prachtige parade weer! Je tiara is echt geweldig geworden. Vorige keer heb ik d'r ook 1 getracht te maken tijdens een freubelavondje. Op zich ging 't goed .... maar de transfer van de tafel naar de koker om de bolling te krijgen .... was net ff te veel van 't goede
![]()
Maar, 'k blijf ze leuk vinden, dus misschien moet ik me d'r binnenkort toch maar nog 'ns aan wagen!
Tip: wij gebruikten 2 onderste dummies van de Bien-mini-stapeltjes op elkaar (maiskolfprikker erdoor, frishoudfolie erom heen). Daaromheen patroon in plastic hoes met 2 spelden vastgeprikt. Even nog wat naast leggen om het rollen te voorkomen. Plastic hoes met wat eetbare lijm ingesmeerd en direct hierop de slierten van de sugargun aangebracht. Zo (rechtop) 2 dagen laten drogen. Toen dummies er tussen uitgehaald en verder laten drogen.
Bedankt allemaal weer voor de lieve woorden (hier en op hyves !
Wauw die tiara!!mooi zeg je taarten!
Echt een roze periode voor je geweest,maar ze zien er allemaal prachtig uit,toppie!
Maar wel hele mooie roze taarten,vindt de barbie echt super!
Heel mooi allemaal!!!!
Heel mooi allemaal! Hoe maken jullie nou die tiara's? Is daar een soort mal voor?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel veel roze