1

Onderwerp: Heel veel roze

Dat was DE kleur van deze week.

Voor de 1-jarige Cindy wilde haar moeder een stapeltje zoals ik die al eerder had gemaakt, maar dan met 2 tinten roze (en wit). Lijkt roze met rood op de foto maar is roze met electric pink, uiteraard vol met magic sparkles.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T6XJSU6D.jpg

gevuld met aardbeienbavarois en aardbeienvlaaivulling. De bavarois is van de Aldi, nu bitterkoekjes en aardbei (380 gram voor

Groet, Jolanda

2

Re: Heel veel roze

ik had ze op je hyves al voorbij zien komen, vind ze heel mooi allemaal

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Wat een prachtige taarten!
Vooral die stapel is gewoon een roze droom!
Erg mooi!

If live gives you lemons, make lemonade!

4

Heel erg mooi allemaal!!!!

Je tiara vind ik super :Y Wil er een gaan maken voor de verjaardag van mijn meissie. Die wordt in januari 2 ;)

Even een vraagje over die real Belgian chocolat. Waar bestel je die en hoe werk je daarmee? En die rand onderaan taart van de tiara waar is die van gemaakt?

Veel vraagjes sorry, maar vind hem super ;)

Veel liefs Rafaëla

Super taarten allemaal, vooral die tiara prachtig is hij.
Staat ook nog op mijn lijstje,zoals heeeeel veel andere dingen.

Groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

6

Wat een mooie parade! Prachtige taarten allemaal.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Allemaal weer plaatjes Jol! Je hebt er weer heel wat uurtjes in gestoken met harten op ijzerdraad, tiara met gun.....wauw! doe ik je gelijk niet na want lijkt mij onbegonnen werk omdat er tylose bij doorheen moet..........zou denk ik gaan voor icing, dus eigenlijk zou ik wel willen weten hoe je dat is bevallen.
En de belgian chocolate lijkt mij overheerlijkst. Denk dat het sowieso ook met de onderrand een 'duur' taartje is geworden. 'k heb hier van die gouden harten liggen in een zakje uit Engeland...........liggen te wachten op het perfecte plekkie.... :S
Weer super taarten meid! Bijna vakantie??? ;)

8

ff vraagje, misschien dom vraagje, maare waar is een meptaartje voor bedoeld?
ik zie direct iemand voor me die dat ding in iemand anders zijn gezicht mept... ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

9

Mooie taarten!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

10

Super mooie taarten!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

11 Laatst bewerkt door Jol321 (13-12-2009 13:38)

Rafaela schreef:

Even een vraagje over die real Belgian chocolat. Waar bestel je die en hoe werk je daarmee? En die rand onderaan taart van de tiara waar is die van gemaakt?

Veel vraagjes sorry, maar vind hem super ;)

Mijn chocolade paste had ik uit Engeland laten komen en is van het merk Renshaw. In de webshop hebben ze deze chocolade van regalice: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3257

Het is niet te vergelijken met choc.fondant, die is heel erg taai en (pas) lekker, als je 'm mengt met bijv. marsepein. Deze paste is "puur" goed te gebruiken: ik heb 'm even in de magnetron gedaan en toen doorgekneed. Daarna uitrollen en bekleden, superglad is ie.

De onderrand zijn chocolade hartjes (ook uit Engeland ;) ). Net als Smarianne had ik ze ook al even liggen. Kan ze wel laten liggen, maar dadelijk zijn ze niet meer te gebruiken, dus dit meisje er maar mee verwend.

Smarianne schreef:

Bijna vakantie???????

Nog even een druk weekje (kerstdiners kids en 3 taartjes voor het weekend) maar daarna even een NEE-periode!!

En de tiara: zie er niet tegenop hoor, want het gaat echt goed!! Fondant goed doorkneden met tylose (en liever nog wat gumpaste), dan is ie lekker warm. Dan in de sugargun en spuiten maar. Dit is de 2e die ik gemaakt heb (de eerste was een proef onder leiding van Natacha) en alles zat mee: in 1  uur was ie klaar.

Redrose schreef:

Waar is een meptaartje voor bedoeld?

http://tielemans.smugmug.com/Hobbies/Taart/Taart/Luna-1-jaar-039/415837032_UET5v-S.jpg

http://tielemans.smugmug.com/Hobbies/Taart/Taart/Luna-1-jaar-043/415836770_zwk4K-S.jpg

:lol: Dit zijn foto's van een andere verjaardag, maar ik hoorde gisteren van de moeder van deze meptaart, dat de 1 jarige 'm helemaal op had !!!! Toch knap, zo'n 12 cm blanda maatje.

Groet, Jolanda

12

mooie taartjes!

Ze zijn weer prachtig Jolanda!!!! Heerlijk, ik heb weer een vrij weekend, gaat steeds beter NEE zeggen. Moet je eens vaak achter elkaar zeggen, :nooo , :nooo , :nooo , alleen zeg Jan nu, zeg ook eens :Y tegen mij ;) We gaan zo weg, een verrassing, want morgen de 14e. Ik gok op hotel New York. O-)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

14

Leuk!
Vooral die stapel!

15

Wat heb je weer super taarten gemaakt!!mooie kleuren combinaties
Je nieuwe pareltjes kunnen gebruiken en natuurlijk de itty bitty roosjes zie ik ook ...helemaal leuk!zo denk je waar moet ik ze voor gebruiken en dan ineens heb je het idee.
Ik MOEST de roosjes ook ineens hebben :lol:
Je tiara is ook goed gelukt.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

Hij is ontzettend mooi!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

17

Het zijn weer een stelletje schoonheden bij elkaar! Alles weer tot in de puntjes verzorgd, maar ja; we zien van jou natuurlijk niet anders ;)
Prachtige plooien in je Barbiejurk! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

18

Mooi! Vooral de stapel vind ik super!

Groetjes Barbara

19

ik had ze al op je hyves gezien,maar ze verdienen natuurlijk hier ook een reaktie...echt super gedaan...prachtig!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

20

Ze zijn allemaal erg mooi!!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

21

Wauw, heerlijk zon roze parade... pracht plaatjes!

22

Wat een prachtige parade weer! Je tiara is echt geweldig geworden. Vorige keer heb ik d'r ook 1 getracht te maken tijdens een freubelavondje. Op zich ging 't goed .... maar de transfer van de tafel naar de koker om de bolling te krijgen .... was net ff te veel van 't goede :D :D Maar, 'k blijf ze leuk vinden, dus misschien moet ik me d'r binnenkort toch maar nog 'ns aan wagen!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

23

@jol321

bedankt voor uitleg en foto's ;)

je taarten zijn echt prachtig
hoop dat ik ooit ook zulke mooie taarten maken kan ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

24

oh wat een geweldige taarten zeg! supermooi gedaan!

ben al dagen lang aan het surfen hoe jullie dat kroontje toch zo mooi krijgen, maar helemaal vinden doe ik het niet. die van jou vind ik overigens bijzonder fraai!!

25

Wow... wat mooi allemaal !! Bedankt voor de uitleg over de tiara. Ik heb er al eens