1

Onderwerp: Voorstellen!

Hoi iedereen,

Ook ik heb de site van de leukste taarten ontdekt.

Ik bak sinds er kinderen zijn, (al bijna 6 jaar) mijn eigen kinder verjaardags taarten en wilde het deze keer anders aanpakken.
Ik heb internet afgezocht en een winkeltje met bakbenodigdheden in de buurt gevonden en mijn materialen gezocht.

Morgen moet ik er aan geloven en een taart decoreren voor mijn jongste spruit. Wat het gaat worden weet ik nog niet maar in iedergeval iets met marsepein of fondant.
De vulling van mascarpone met aardbeienjam en verse aardbeitjes en een laagje jam.
Ik hoop dat het gaat lukken. Misschien komt het resultaat wel hier op het forum terecht.

Groetjes Edith

2

Re: Voorstellen!

edje schreef:

Ik hoop dat het gaat lukken. Misschien komt het resultaat wel hier op het forum terecht.

Misschien, misschien? Nou, Edith... ik hoop toch echt dat je je kunsten laat zien hoor :Y :lol:

Veel succes en plezier, je hebt er in ieder geval zin in!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Voorstellen!

Hoi

Welkom hier, ik ben benieuwd naar je taarten, wel showen he?

Het is ook zo verslavend allemaal

liefs mell

4

Re: Voorstellen!

Hoi allemaal,

Tja zoals ik al zei misschien, omdat ik eerst nog uit moet zoeken hoe het werkt.

Nog even wat aanvullende info, over mijzelf

Ik ben 36 jaar, getrouwd en heb drie kinderen, Patrick (bijna 6), Rosanne (3) en Melanie (morgen 2).

Ik hoop via dit  forum en de site veel informatie te verkrijgen over het decoreren en vullen van taarten. En natuurlijk nuttige en handige tips, maar voor zover ik het forum al heb bekeken denk ik dat dat wel goed zit.

Vanavond moet het gebeuren. ik zal in iedergeval foto's maken van het resultaat.
Ik heb ooit een bob de bouwer taart gemaakt met eiwitglazuur. Goed gelukt alleen wordt dat wel hard en dan is het moeilijk over te brengen op de taart.

Nou tot de volgende keer maar weer.

Re: Voorstellen!

hoi, welkom bij de club!

Mij heb je in iedergeval al nieuwsgierig gemaakt!
en je zult zien een foto is zo geplaatst(wel even een album aanmaken bij mijnalbum.nl of een andere).

groet,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!