Onderwerp: SPOED VRAAG!! Bosbessen cake bewaren
Hallo dames,
Misschien een rare vraag hoor, maar hoelang kun je beklede en gevulde cake met verse bosbessen erin bewaren??
Ik denk dat dinsdag echt te lang is h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED VRAAG!! Bosbessen cake bewaren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames,
Misschien een rare vraag hoor, maar hoelang kun je beklede en gevulde cake met verse bosbessen erin bewaren??
Ik denk dat dinsdag echt te lang is h
Ben er ook bang voor...Op zich is de cake zelf niet het probleem, goed ingepakt of bekleed lukt bewaren zeker een week (twee weken zelfs wel), maar met fruit dan ben ik bang dat je schimmelvorming krijgt invriezen dan maar?
Die moet je nu gewoon in de vriezer stoppen. Met vers fruit blijft echt niet lang goed. Dat gaat schimmelen...
In de vriezer was geen optie omdat hij als 3e laag taart twee dagen later op tafel moest staan en na 5 dagen (dinsdag) uiteindelijk gegeten zou gaan worden. ook mijn idee was dat het ging schimmelen dus het zekere voor het onzekere genomen; de bovenste twee lagen frambozen er door gedaan en bij de onderste gewoon geen fruit. En hij was dinsdag prima te eten!
Liefs,
Chantal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED VRAAG!! Bosbessen cake bewaren