1

Onderwerp: Taartlagenschep & Taartlagenvorm

Hallo,

Ik ben benieuwd waar ik een taartlagenschep en een taartlagenvorm kan kopen en wat deze kosten? Ik heb er laatst van gehoord, maar kan het nergens vinden.

Weet iemand waar dit te verkrijgen is?

Groetjes,

Marijke

2

Re: Taartlagenschep & Taartlagenvorm

geen idee wat je bedoelt, dus ik lees ff mee ;)

Veel liefs Rafaëla

3

Heb begrepen dat het een bakvorm is met gleuven erin. dat je de schep er gemakkelijk tussen kan stoppen om dat de lagen te maken....:/

4 Laatst bewerkt door megan (10-12-2009 12:34)

Bij Cook & Co:
http://www.cookandco.nl/assortiment/to_cook

Maar waarom geen taartzaag voor een paar euri?

5

Whahahahahahahahahaha de is de meest onzin taart gereedschap de ik ooit heb gezien... toevallig vrijdag avond hier bij cook and co.. de vrouw daar zei dat et echt een must was om te hebben als je veel bak.. maar eh nee ik blijf lekker mij 3 euro taart zaag van de webshop gebruiken.. Ik ga geen 20 euro uitgeven.

6

ik zal wel blond zijn hoor maar.....hoe moet ik dit zien? als je die "schep"in die gleuven stopt scheurt dat toch, of is het echt een scherp mes?

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

7

de schep is heel scherp... eenvan de dingen de je liever niet op jou voeten laat vallen hahaha.  En de vorm moet strak om jou taart zijn anders werkt et niet goed

8

Het lijkt me heeelemaaal niks! Gewoon lekker met mijn taartzaagje. Misschien ga ik binnenkort wel investeren in die grote taartzaag trouwens. die lijkt me helemaal geweldig!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Annemiek schreef:

Misschien ga ik binnenkort wel investeren in die grote taartzaag trouwens. die lijkt me helemaal geweldig!

die is ook heel geweldig! gebruik alleen die grote nog! :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Ja ik hou het ook liever bij mijn taartzaagje.Waar kan je die hele grote kopen?

groetjes van Ann

11

45cm, Ann!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Die hele grote staat hier:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1226

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

13

Die probeerde de mevrouw van de cook & co me laatst ook al aan te smeren...Zag het nut er ook niet zo van in. Die taartschep oke, daar kon ik nog wel wat andere dingen mee bedenken waar het eventueel ook handig voor zo zijn, maar dat gleuven ding :think:

14

Het lijkt mij een enorm onhandig ding en mezelf kennende zal ik er alleen maar kapsel mee slopen, ipv ze door te snijden. Uiteindelijk totaal gefrustreerd dat ding door het huis smijten. Nee hoor, doe mij maar gewoon mijn taartzaag. Ik raad het iedereen aan.

15

Nou dat lijkt me ook 3 keer niks zou nog miet eens weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.
Hier ook fijn aan het taartzaagje!

16

Doet me denken aan de truc van het doorgezaagde meisje, brrr ! :) inderdaad houd ik het ook wel bij de taartzaag !

Groetjes, Conny

17

G.I. Jane schreef:

Die hele grote staat hier:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1226

Ik heb hem pas gekocht en gister voor het eerst gebruikt :) Heb jaren gedaan met mijn draadzaag van 1 euro, maar deze is toch wel ECHT fijn... Vooral bij verse biscuits wordt het een rommeltje met die draad, en ik hou hem soms best wel scheef met zagen waardoor de lagen niet mooi recht worden. Beide ongemakken heb je echt geen last meer van met die grote. Maarrrrrr Waar LAAT ik dat ding nu weer??? :think: :lol:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!