1

Onderwerp: Ideetjes voor kerstdiner school???

Ja hoor vandaag kregen we weer het papiertje mee waarop we kunnen aangeven wat de kids mee zullen nemen.
Nu wil ik graag iets leuks maken.................maar wat???
Vorig jaar had ik cakebolletjes op een stokkie gedaan en dat was een groot succes.
Maar om dat dit jaar weer te doen???
Dus wie heeft er nog een heel leuk ideetje??

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

2 Laatst bewerkt door Post (07-12-2009 17:07)

Re: Ideetjes voor kerstdiner school???

cakejes bakken met 3d kerstboompjes erop? of met rudolf?

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Mini petit fours !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

Ik vraag ook altijd even of er kinderen met een allergie of intolerantie zijn zodat ik daar rekening mee kan houden. Misschien chocololly's in kerstvormen?
Of cupcakes versierd met gezichtjes van de kerstman en mrs Santa?

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

kerstballen
http://i50.tinypic.com/33opqx2.jpg

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

Hi,

Ik had het vorig jaar redelijk simpel, ik had soesjes gemaakt en kleine chocoladetaartjes, zie hieronder. Was niet zo veel werk en de kiddies vonden het erg lekker. De ouders ook trouwens toen ze de kinderen weer kwamen ophalen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XO3ZBFV8.jpg

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

Leuke kerst koekjes of Cupcakes!!!
Moet zelf ook nog wat bedenken trouwens!!!

8

hier wordt het net als vorig jaar voor mijn oudste en ook haar verzoek. fruitcakejes zonder suiker. zoonlief wil CCtjes jongste dochter moet ik nog even polsen

Let them eat cake
http://annettes.tk/

9

Kleine eierkoekjes zijn hier ook altijd 'n succes. En heel makkelijk om te maken ;)

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

10

Hier vullen de kids het papiertje zelf al op school in. Het moet weer taart worden!
Ik sta dus elk jaar 3 taarten te maken voor het kerstbuffet. Vorig jaar kwam van de juf van de oudste zelfs het verzoek dat hij wel voor 30 kinderen moest zijn (normaal maak je hapjes voor 10 kids).
Gelukkig is de oudste naar het VO dus dit jaar nog maar 2 taarten. Ze zijn ook al uitgezocht. De kersthond en de sneeuwman :/

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

11

Ik zag vandaag bij de AH-XL hele leuke siliconen cc-bakjes in de vorm van een kerstboom. Kostte EUR 2,50 per 8. Misschien kan je daar iets mee?

Ik had zo'n zelfde brief vandaag, ik ga van die schattige sneeuwman-cc maken.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

12

Ottolien schreef:

Hier vullen de kids het papiertje zelf al op school in. Het moet weer taart worden!
Ik sta dus elk jaar 3 taarten te maken voor het kerstbuffet. .....
Gelukkig is de oudste naar het VO dus dit jaar nog maar 2 taarten. Ze zijn ook al uitgezocht. De kersthond en de sneeuwman :/

Hier idem, alleen zitten ze nog alledrie op het BO dus ik mag weer 3x aan de slag (gelukkig :D) Druk, maar heel erg leuk! Als je geen taart mag of wilt maken: bij mijn kinderen zijn de volgende drie hapjes favoriet:

1) knakworst in bladerdeeg (rol een miniknakworstje in een in vieren gesneden plakje bladerdeeg, bestrijk met ei en bak). Of snij langwerpige reepjes bladerdeeg, en draai die om een normaal formaat knakworst.
2) good old gehaktballetjes
3) gevulde eieren

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

Jozien schreef:

Hier idem, alleen zitten ze nog alledrie op het BO dus ik mag weer 3x aan de slag (gelukkig :D) Druk, maar heel erg leuk! Groetjes, Jozien.

Het bakken is inderdaad leuk, maar het vervoeren van 3 taarten vond ik toch echt een crime. Nu kunnen we de 2 taarten gewoon met z'n twee

Groetjes, Ilonka

14

ik had vorig jaar de bekende sneeuwpop stapeltaart gemaakt. dit jaar wil ik cupcakes op chique maken. witte fondant met zilveren hulsblaadjes en witte besjes zoals ik laatst op mijn barbie had.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

15

een taart bekleed als gedekte tafel...

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

16

Zat eerst ook aan een taart te denken,maar ze mogen het zelf pakken en zijn nog maar 5jaar....zie dat nog niet zo zitten ahah.

Maar ben bang dat het hetzelfde als vorig jaar gaat worden...............had gisteren namelijk een smekend (je weet wel handjes tegen elkaar en droepyoogjes) zoon voor me staan of ik alsje alsje alsjeblieft de cakebolletjes wil maken.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

17

mini cuppies ook erg leuk

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

18

Ik heb de afgelopen jaren gemaakt: gevulde eieren, sandwiches, gevuld brood in de vorm van een slang, spaghetti nestjes, fruitspiesje bedekt met chocola, bananen bootjes met een zeil met een kerstboom, cake frietjes in frietzakjes en peperkoekhuisjes (die laatste was wel een waanzinnig succes) had ik zowel voor de klas van mijn zoon als voor die van mijn dochter 52 stuks)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

19

Ik zag hier laatst op het forum pinguins gemaakt van negerzoenen. Zag er erg leuk uit. Denk dat ik dat topic maar ga opzoeken en vragen of ik die mag namaken voor het kerstdiner bij ons op school.

Groetjes Rineke

20

Ik ga dit jaar een taartje maken met een pinguin tafereeltje erop.
Vorig jaar had ik chocolademouse en eerder appelbeignets.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

21

Ottolien schreef:
Jozien schreef:

Hier idem, alleen zitten ze nog alledrie op het BO dus ik mag weer 3x aan de slag (gelukkig :D) Druk, maar heel erg leuk! Groetjes, Jozien.

Het bakken is inderdaad leuk, maar het vervoeren van 3 taarten vond ik toch echt een crime. Nu kunnen we de 2 taarten gewoon met z'n twee

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

22

Rineke schreef:

Ik zag hier laatst op het forum pinguins gemaakt van negerzoenen. Zag er erg leuk uit. Denk dat ik dat topic maar ga opzoeken en vragen of ik die mag namaken voor het kerstdiner bij ons op school.

Ik heb vandaag een pak met 3 verschillende negerzoenen gekocht. Wit, lichtbruin en bruin. Ik wil de witte gebruiken om iets voor kerst te maken. Weet nog niet wat.

23

Keksi schreef:

Ik heb vandaag een pak met 3 verschillende negerzoenen gekocht. Wit, lichtbruin en bruin. Ik wil de witte gebruiken om iets voor kerst te maken. Weet nog niet wat.

Gewoon kerstmannen met een kerstmuts op en een baard voor. Ga ik ook maken met de kids (tenminste dat heb ik ze beloofd, nu nog zien wanneer O-) )

Groetjes, Ilonka

24

Ottolien schreef:
Keksi schreef:

Gewoon kerstmannen met een kerstmuts op en een baard voor. Ga ik ook maken met de kids (tenminste dat heb ik ze beloofd, nu nog zien wanneer O-) )

ALs je morgen die kerstmannen maakt  en ze hier showt heb ik mooi een voorbeeld om in te spikken. Ik blij en je kinderen ook :lol:

25

Ik heb net de kersthanger-koekjes (uit de webshop) gemaakt. Zijn super leuk: versieren, lintje er door heen en ophangen in een klein kerstboompje... En zo op school zetten!

Berichten [ 1 tot 25 van 28 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Ideetjes voor kerstdiner school???