1

Onderwerp: 25 jaar getrouwd bruidstaartje

Ik mocht een klein bruidstaartje maken als toetje na een sjiek diner. Hij mocht niet te druk worden, verder waren er geen speciale wensen. Zelf zou ik het wel mooi hebben gevonden om nog de namen op de bovenste zijkant te zetten in dezelfde kleur. Maar klant dacht dat dat te druk zou worden...

Hij is gevuld met champagnecreme en frambozen. Onderste taart is 20 en de bovenste 15 cm.

ps wat een troep geeft die pearl spray in je keuken!

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/bruidstaart_4.JPG

groeten, Bianca
TAART in huis

Re: 25 jaar getrouwd bruidstaartje

hij is mooi. en ook zo prachtig kussentjes effect. Mij lukt dat nou echt niet. Tip??? haha

3

Heel erg mooi en stijlvol!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4

patriciakleij schreef:

hij is mooi. en ook zo prachtig kussentjes effect. Mij lukt dat nou echt niet. Tip??? haha

daar is een patchworkcutter diamond voor en die heb ik verticaal gebruikt ipv horizontaal. En wonder boven wonder kwam ik best goed uit. Die kant zit natuurlijk wel aan de achterkant he :)

Verder heb ik mijn fondant dikker dan normaal gelaten, anders was ik bang dat ik er zo doorheen zou drukken.. das toch zonde!

groeten, Bianca
TAART in huis

5

heel mooi, en ik ben het met je eens, de namen erop in het wit was erg mooi geweest, maar zo is hij ook mooi, win win situatie. :D

6

Een prachtige, klassieke bruidstaart; heel mooi ook met dat pearl spray.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

Mooi taartje en die pearlspray........heb een open keuken en kwam de glinsters de volgende dag tegen op de leren bank en overal in de kamer, in de gang op de frutseltjes die daar staan :rolleyes: Kon gelijk aan de poets :| Volgende keer alleen nog maar buiten sprayen :Y (als het niet regent)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Echt heel mooi! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia