26

Re: Allereerste taart uit Mjam van Hertjes man!!!!

Guus'56 schreef:
patricia1980 schreef:

Wat mooi gedaan! Een prachtig geboeteerd pietje, en een geweldig mooie strik! Gr Patricia

De strik had ik gezien op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=07ss0Pq3 … e=related.  Het is mij alleen niet duidelijk welke 'watten' er in worden gestopt. Bijna alles wat je er in doet gaat bobbelen, ook bij mijn strik waar ik opgerold huidhoudfolie in had gedaan.

Dat is aquarium wol, te krijgen bij de vissenspeciaalzaak(wij hebben een aquarium ;) )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

27

If you can't beat them...join them!

En dan moet je het ook goed doen h

Groetjes Sas

28

Guus die heb je super gemaakt,je boft maar met zo'n goede lerares!

29

Jozien schreef:

Dat is aquarium wol, te krijgen bij de vissenspeciaalzaak(wij hebben een aquarium ;) )

Bedankt voor de tip. Als ik weer een strik ga maken, ga ik die wol eerst halen!!

You have one life, live it!!!

30

Het werkt ook met 'wol' van de afzuigkap (het filter) .. en dat is volgens mij bij de meeste supermarkten wel te verkrijgen ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Hallo Guus,
Welkom bij de taartjes ;) Mijn complimenten voor je mooie taart, maar wat wil je met zo'n juf :lol: :lol:. Mijn man is leraar geweest (is nu met pensioen), en nu staat hij ook steeds op mijn handen te kijken, en ja ook hij heeft zijn eerste puzzelplaatje gemaakt en twee taarten. Maar ik heb hem tot mijn stagair benoemd, ;), zo hoop ik nog een beetje plaats te houden in de keuken :lol:.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

32

Mooi Guus!

33

Goed zeg! Maar dat kan ook niet anders denk ik, met nu twee fanatiekelingen in de keuken, hihihi! En wat is jouw Piet goed gelukt, word er een beetje jaloers op eerlijk gezegd. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik heel veel kan in de keuken, ook leren... Maar boetseren... nee... Gelukkig ziet mijn zoon van 3 altijd wat het word: Iets wat in zijn mond eindigt, WHAHHAH!

Groetjes, Marieke

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

34

Erg mooi geworden en die strik vind ik zoooooo mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl