Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Babycakejes voor de pasgeboren Thomas..
Pagina's 1
ze zijn heel schattig!!
ha,die zijn leuk!!!!
Ik heb ze al eerder gezien, maar oh oh oh wat blijven en zijn ze leuk! Vooral die huilende 
Haha, leuk hoor!
Groetjes,
Marja
ooh wat leuk!!
Grappig zeg!
lache
Super leuk!
ik heb net vanavond het boek Taart & cake decoraties van Paris Cutler van sinterklaas gekregen, waar deze ook in staan. Ze vallen meteen op, vooral die schreeuwerts 
(Leuk voor de extra: mijn zusje zag de lieve babies het eerst en riep overtuigd "oh die wil ik!". Toen de schreeuwerts langs kwamen bleef het echter angstvallig stil, terwijl de rest van de familie deze een stuk leuker vond)
Super leuk!
ik heb net vanavond het boek Taart & cake decoraties van Paris Cutler van sinterklaas gekregen, waar deze ook in staan. Ze vallen meteen op, vooral die schreeuwerts(Leuk voor de extra: mijn zusje zag de lieve babies het eerst en riep overtuigd "oh die wil ik!". Toen de schreeuwerts langs kwamen bleef het echter angstvallig stil, terwijl de rest van de familie deze een stuk leuker vond)
Klopt uit dat boek heb ik ze ook! Vond ze zo schattig, en heel leuk om te maken..
Heel lief!
Och die zijn leuk zeg.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Babycakejes voor de pasgeboren Thomas..