1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (06-12-2009 13:39)

Onderwerp: basketbal

http://94.100.116.50/805300001-805350000/805338601-805338700/805338678_6_z2Xf.jpeg
dit keer weer een basketbaltaart (zoals al anderhalf jaar geleden eerder gemaakt, maar voor de nieuwelingen toch weer ff geplaatst). een beetje problemen met de MMF dit keer (mijn eerste smelt ervaring meegemaakt rondom de bal en ook last van scheuren GRRRRRR).

ik zit er bijna aan te denken om mijn foto's van het web te halen omdat er al een paar keer "zo'n zelfde als" taart gevraagd wordt.....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2 Laatst bewerkt door Jol321 (06-12-2009 13:52)

Re: basketbal

Ik zag 'm net op je hyves verschijnen en vroeg me al af, waarom je de onderkant helemaal zwart had gemaakt (bord had ik leuk gevonden). Maar nu lees ik de reden. Wat een drama als je dit smelten meemaakt.
Het is wel een leuke en mooie taart met waanzinnig strakke letters/cijfers!

Groet, Jolanda

Evengoed erg mooie taart hoor!
Was me niet opgevallen dat het het bord niet "af" is.

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (06-12-2009 13:58)

Jol321 schreef:

Ik zag 'm net op je hyves verschijnen en vroeg me al af, waarom je de onderkant helemaal zwart had gemaakt (bord had ik leuk gevonden). Maar nu lees ik de reden. Wat een drama als je dit smelten meemaakt.
Het is wel een leuke en mooie taart met waanzinnig strakke letters/cijfers!

:O dat zwarte was oorspronkelijk al zo :O
whahahaha. geeft niet hoor. dit was de taart zoals hij was toen hij net klaar was... hij moest het zelfde worden als de eerder gemaakte taart, zelfs de kleurstelling.
ik heb mij ook voorgenomen om volgende keer toch door te vragen om er iets anders van te mogen maken. maarja, als de aanvrager nu eenmaal iets mooi vind en graag wilt hebben.... wie ben ik dan om iets anders op te dringen?

whahaha

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

O maar deze is wel heel leuk voor een basketballer!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

Oepsie, sorry! Kan me wel voorstellen, dat deze gekozen wordt hoor. Een echte originele, stoere jongenstaart (en die zijn niet eenvoudig te vinden)!

Groet, Jolanda

7

whahah zoals ik al zei, geeft niet hoor ;) enne die strakke letters? daar doe ik ook echt heel erg mijn best voor. ik vind niets zo lelijk als dat die letters scheef en niet strak zijn....

Leuk gedaan!

9

Cool, mooi en strak!! :thumb:

10

Leuke jongenstaart. En dat mensen een kopietje willen vind ik ook niet leuk. Ik zeg ook gewoon dat ik nooit exact dezelfde taart maak. Dat kan ik niet en dat w

11

Wat een leuk idee en mooi gemaakt zeg!

Groetjes Maroesja

12

toch is en blijft het een stoere taart hoor....
had ik hier toch wel een printje van je op verwacht hoor hahahaha  ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Hij is wel heel erg gaaf!!!!

Groetjes Elise

14

Hahaha geweldig!!!!!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

15

Ik had hem nooit eerder gezien en vind hem stoer!
Inderdaad mooie letters. Gelukkig lukt mij dat ook steeds beter :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

16

Wat een leukerd!!! Heel leuk gedaan.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Hij is prachtig Brenda en je letters zijn inderdaad erg mooi.  Helaas heb ik gigantische bibberhanden en krijg ik ze nooit fatsoenlijk op de taarten. Erger me dan ook vreselijk en roep geregeld de hele Griekse mythologie naar beneden.
Je krijgt je taarten ook altijd mooi strak en het is een plezier om naar te kijken.

groeten,
Joyce

18

Super Leuk!!!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl