1

Onderwerp: Marsepein van de bakker

Hallo allemaal,

Ik wil mijn eerst taart gaan maken (voor de sint) en had geen tijd meer om marsepein via de site te bestellen dus ik heb het bij de bakker gehaald. Maar nu ik hier op het forum lees is het dus niet geschikt om te bekleden?
Kan ik hier iets aan veranderen/toevoegen zodat het wel geschikt is?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

2 Laatst bewerkt door Mimi2 (04-12-2009 13:08)

Re: Marsepein van de bakker

Misschien moet je even aan je bakker vragen of het geschikt is om mee te bekleden? Hij weet daar vast ook wel antwoord op ;)

en anders gebruiken om mee te decoreren en voor de bekleden zelf MMF maken, dat werkt ook goed :)

Groetjes Mimi

3

Ligt er, volgens mij, aan bij welke bakker. Bij een broodbakker of een banketbakker? Ik kocht eerst ook mijn kleurstoffen (voor cake) bij een hele goede patisseriebakker. Het is wel duurder dan op de site. Misschien omdat het niet de gewoonte is dat ze het aan particulieren (door)verkopen, den ik.

4

Ja joh het was onwijs duur, 12 euro voor 4 ons.. maar ja ik had geen keuze dit keer.
Het is trouwens w

5

Ja, hij is goed gelukt, hoor! Mooi paars ook. Volgende keer toch maar bij de site bestellen. Ik koop mijn marsepein in een taartenwinkel voor ong.

6

dat is wel mogelijk mijn pap is banketbakker en ik koop mijn marsepein via hem en kan er prima taarten mee maken!!

Groetjes Bianca.