Onderwerp: straks eerste grote uitpakronde sint, dus....
Een taartje gemaakt voor die gelegenheid!

Het biscuit is gebakken met speculaaskruiden er doorheen. Taartje is gevuld met kaneelbotercreme en gebakken appeltjes in slagroom met kaneel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » straks eerste grote uitpakronde sint, dus....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taartje gemaakt voor die gelegenheid!

Het biscuit is gebakken met speculaaskruiden er doorheen. Taartje is gevuld met kaneelbotercreme en gebakken appeltjes in slagroom met kaneel.
Leuk pietje zeg..
Heel erg leuk! die vulling met die appeltjes klinkt ook superlekker! hoe heb je die appeltjes gebakken?
Heel simpel....appeltjes in blokjes gesneden, bestrooid met kaneel en een pietsie suiker en zo in de koekenpan gemikt...Paar minuutjes gebakken en af laten koelen. Daarna door de geklopte slagroom geroerd.
mooie taart en hij klinkt super lekker!!!!!!!!!!!!!
heeel leuk
Ik vind je pietje super lief met die mooie bolle wangen
en je vulling klinkt heerlijk! Veel plezier vanavond! Gr Patricia
Jammie... wat klinkt dat lekker! Ga ik ook proberen!
Mooi gepuzzeld!
erg lief pietentaartje, leuk plaatje
Supermooi taartje en de vulling klinkt overheerlijk!
wat een leuk plaatje....en super gepuzzeld
heb je daar nog een plaatje van...zou je me dat willen mailen..ik heb een paar sint taartjes staan en zocht nog zo een soort plaatje...wil niet allemaal dezelfde maken...
alvast bedankt..
Erg leuke piet
Dank jullie wel!
Heb hem gisteren gegeten en ik moet zeggen dat de vulling echt heel lekker was. Is er voor mij een om vaker te maken!
Conny4U, je hebt mail!
mooi gepuzzeld hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » straks eerste grote uitpakronde sint, dus....